Gå til innhold

Filmanbefaling?


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

Noen som har en film å anbefale? Kunne kanskje tenkt meg Mulholland Drive, men ble veldig forvirret av innlegget til Zirine inspirert av denne filmen......Selv om innlegget var sab¨la bra altså.....

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ser at Retz har svart og svaret er så godt at jeg egentlig kunne holdt kjeft...

Men siden jeg ikke er så jævla flink til å holde kjeft så skal jeg likevel gi noen få tips til.

Lock, Stock And Two Smoking Barrels - enormt bra.

De Mistenkte (The Usual Suspects) - Helt fantastisk.

Hvis du ikke har sett disse to så vet du hva du har å gjøre, og hvis ikke er 10 timer med Gudfaren selvsagt å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Komedie: Mrs Doubtfire, Jalla! Jalla!

Action: The Gladiator (med Russel Crowe... *fantaserer*)

Drama: Erin Brocovich, Da Han møtte Henne *sukk*

Mimre klassiker: The Brekfast Club og Dirty Dancing (gøy

video å leie sammen med bestis jentene)

Bare noe jeg kom på i farta. Finnes MASSE bra filmer - gamle og nye. Kos deg! Husk popcorn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt man ofte ser det man indelig ønsker seg? Kan det ligge noe der?

Nå har jeg tenkt altså, og Lurva, jeg SÅ den. Det var scenen hvor Tom Hagen var i stallen med Mr Woltz:

WOLTZ:

Hey, come on over here with me; I wanna show you something really beautiful. You do appreciate beauty, don't you?

There you are, $600,000 on four hooves. I bet a Russian Czar never paid that kind of dough for a single horse.

Khartoum. Khartoum.

DA DUKKA DEN OPP! UNDER HINGSTEMAGEN.

Woltz var selvsagt grønn av misunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt altså, og Lurva, jeg SÅ den. Det var scenen hvor Tom Hagen var i stallen med Mr Woltz:

WOLTZ:

Hey, come on over here with me; I wanna show you something really beautiful. You do appreciate beauty, don't you?

There you are, $600,000 on four hooves. I bet a Russian Czar never paid that kind of dough for a single horse.

Khartoum. Khartoum.

DA DUKKA DEN OPP! UNDER HINGSTEMAGEN.

Woltz var selvsagt grønn av misunnelse.

*bøyer meg i støvet for din nøye undersøkelse av saken*

men,jeg trodde du mente pikken var i sengen, ikke stallen:-)

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bøyer meg i støvet for din nøye undersøkelse av saken*

men,jeg trodde du mente pikken var i sengen, ikke stallen:-)

*knegg*

Pikker er overalt, Lurva. ;-)

*Den som leter han skal finne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...