Reg@l Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Denne er mer enn drøy: http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=HA&Dato=20020906&Kategori=NYHET&Lopenr=363325088&Ref=AR 0 Siter
Wulfi Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Leste det jeg også. At folk kan synke så lavt !!! 0 Siter
Reg@l Skrevet 6. september 2002 Forfatter Skrevet 6. september 2002 Leste det jeg også. At folk kan synke så lavt !!! Jepp. Nå synes ikke jeg der er greit å stjele uansett, men det finnes grader likevel. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Utrolig hvor simple folk kan bli. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Helt utrolig, men forbauset blir jeg ikke. Egoismen brer mer og mer om seg. Blomster fra gravene på kirkegården blir også stjålet og satt på andre graver. Det er helt utrolig at det er mulig, jeg skjønner ikke at noen kan ha glede av noe sånt. Det verste er at de ikke har dårlig samvittighet for det heller. Ut fra at det er mange på DOL, så har vi ganske sikkert noen her inne også som stjeler ett eller annet. Noen som tør å innrømme noe anonymt tro? 0 Siter
Lionn Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Helt utrolig, men forbauset blir jeg ikke. Egoismen brer mer og mer om seg. Blomster fra gravene på kirkegården blir også stjålet og satt på andre graver. Det er helt utrolig at det er mulig, jeg skjønner ikke at noen kan ha glede av noe sånt. Det verste er at de ikke har dårlig samvittighet for det heller. Ut fra at det er mange på DOL, så har vi ganske sikkert noen her inne også som stjeler ett eller annet. Noen som tør å innrømme noe anonymt tro? Jeg stjeler sukkertøy fra småbarn. 0 Siter
favn Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Helt utrolig, men forbauset blir jeg ikke. Egoismen brer mer og mer om seg. Blomster fra gravene på kirkegården blir også stjålet og satt på andre graver. Det er helt utrolig at det er mulig, jeg skjønner ikke at noen kan ha glede av noe sånt. Det verste er at de ikke har dårlig samvittighet for det heller. Ut fra at det er mange på DOL, så har vi ganske sikkert noen her inne også som stjeler ett eller annet. Noen som tør å innrømme noe anonymt tro? Jeg har nasket småpenger og godteri fra barna mine. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jeg stjeler sukkertøy fra småbarn. Gjør du det? Hvis du ser et barn, tar du fra det godtene for å spise det selv? 0 Siter
vin Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Jeg stjeler sukkertøy fra småbarn. Ja ; for så å gi det til dine! Din luring !! Men husk ; ikke for ofte ;o) 0 Siter
Lionn Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Gjør du det? Hvis du ser et barn, tar du fra det godtene for å spise det selv? Nja, det er vel kanskje å dra det litt langt. Jeg stjeler vel helst fra mine egne barn. 0 Siter
Lionn Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Ja ; for så å gi det til dine! Din luring !! Men husk ; ikke for ofte ;o) For å gi det til meg. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Nja, det er vel kanskje å dra det litt langt. Jeg stjeler vel helst fra mine egne barn. Ja vel, da så. Men det blir fort en uvane og når de blir eldre, da ligger du der.......;-) 0 Siter
Lionn Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 Ja vel, da så. Men det blir fort en uvane og når de blir eldre, da ligger du der.......;-) Ja, da får jeg to tette og en badehette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.