Gå til innhold

Sexy uten truse?


Gjest woppi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe - er du sexy uten truse, så er det en turn on. Er du ikke sexy uten truse, så er det en turn off. Så enkelt er det!

Jeg er både sexy med og uten. Så det så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og det er du sikker på?

er jo ikke sikkert at andre mener det samme som deg?

Kommer selvsagt helt ann på dama og resten av hennes antrekk.

Jeg synes f.eks. ikke det gjør seg å være truseløs når man går med jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer selvsagt helt ann på dama og resten av hennes antrekk.

Jeg synes f.eks. ikke det gjør seg å være truseløs når man går med jeans.

Er det ikke mest sexy når en har et litt kort skjørt det da?!

*hilsen alltid truseløs*

PS:_Derfor syns min man det er turn on MED truse på meg da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mest sexy når en har et litt kort skjørt det da?!

*hilsen alltid truseløs*

PS:_Derfor syns min man det er turn on MED truse på meg da ;o)

Ja, skjørt i kombinasjonen ingen truse, det gjør seg selvsagt veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mest sexy når en har et litt kort skjørt det da?!

*hilsen alltid truseløs*

PS:_Derfor syns min man det er turn on MED truse på meg da ;o)

Blir ikke det litt trekkfullt i dalstroka innafor da...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det spørs helt egentlig..det kan jo være veldig sexy om man har en sexy kropp, men jeg syns for det meste det er litt ubehagelig..

Virker som det er mange som går uten truse når de har på seg skjørt, men det tør ikke jeg altså..hadde en episode der skjørtet blåste opp (jeg hadde ikke truse..), og de rundt så ALT liksom...det var flaut..*rødme*

Nei, holder meg til minimale g-stringer!:) Men har aldri på meg g-string, eller noe annet, når jeg sover da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på hvem man er sammen med, hvor man skal, og hvilke klær man ellers har på seg.

Mye "merkelig" kan være sexy, til sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvem man er sammen med, hvor man skal, og hvilke klær man ellers har på seg.

Mye "merkelig" kan være sexy, til sin tid.

"Mye "merkelig" kan være sexy, til sin tid."

Sloggi også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvem man er sammen med, hvor man skal, og hvilke klær man ellers har på seg.

Mye "merkelig" kan være sexy, til sin tid.

Hvorfor skulle det være så sexy å gå uten truse, synes ikke det jeg, det er situasjonen som teller. Det er faktisk mer sexy å se ei jente i lita bikinitruse enn uten på stranda? En annen ting er å gå ut med ei jente å vite at hun noen ganger har truse , noen ganger ikke, det er den spenningen , uvissheten jeg synes er sexy. Og kanskje i tillegg mens vi sitte der i restauranten merlker at , oj, hun har ikke truse i kveld:-)) Det blir liksom en sak mellom oss to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være så sexy å gå uten truse, synes ikke det jeg, det er situasjonen som teller. Det er faktisk mer sexy å se ei jente i lita bikinitruse enn uten på stranda? En annen ting er å gå ut med ei jente å vite at hun noen ganger har truse , noen ganger ikke, det er den spenningen , uvissheten jeg synes er sexy. Og kanskje i tillegg mens vi sitte der i restauranten merlker at , oj, hun har ikke truse i kveld:-)) Det blir liksom en sak mellom oss to:-)

Du er inne på rett tankegang, Spenning. Definitivt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alltid uten truse jeg nesten. rett og slett fordi det er behagelig. tenker ikke på det som noe seksuelt i det hele tatt. Min mann går også alltid uten truse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...