Gå til innhold

Sexy uten truse?


Gjest woppi

Anbefalte innlegg

Stygg rumpe Sexy rumpe

Sexy truse Usexy sexy

Stygg truse Usexy Sexy

Her brukte jeg altså tid på å sammenfatte alternativene i en firefeltstabell, men teknikken tillater altså ikke en hensiktsmessig fremstilling av slike tabeller på Dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs helt egentlig..det kan jo være veldig sexy om man har en sexy kropp, men jeg syns for det meste det er litt ubehagelig..

Virker som det er mange som går uten truse når de har på seg skjørt, men det tør ikke jeg altså..hadde en episode der skjørtet blåste opp (jeg hadde ikke truse..), og de rundt så ALT liksom...det var flaut..*rødme*

Nei, holder meg til minimale g-stringer!:) Men har aldri på meg g-string, eller noe annet, når jeg sover da..

Skjørtet blåste opp? *ler*

Jeg hadde lånt en bukse av en venninne en gang, den var en str for stor, og i stretch.

Så kom det en morsom bekjent og nappa i buksa. Tror du det var flaut eller, inne på puben i bare trusa... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Skjørtet blåste opp? *ler*

Jeg hadde lånt en bukse av en venninne en gang, den var en str for stor, og i stretch.

Så kom det en morsom bekjent og nappa i buksa. Tror du det var flaut eller, inne på puben i bare trusa... :-)

Ja, huff sånne ting er så flaut!! Men du var jo så heldig å ihvertfall ha på deg truse da...:)

Jeg ble helt fra meg da det med skjørtet skjedde ihvertfall...nei __ALDRI__ mer uten truse, annet enn i sengen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeleine Stowe

Ja, skjørt i kombinasjonen ingen truse, det gjør seg selvsagt veldig bra! :)

Sier du det? Du høres litt sexy og arrogant ut, akkurat som jeg liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er du og hva gjør du til daglig? Hva slags musikk liker du? Du kan svare meg på min private date-linje; [email protected]

Jeg kan godt svare her! :)

Jeg er 28, og fra asker.

Jeg liker rock, gjerne gammelt, og takler ikke tecno, dance og sånn faenskap.

Alt fra Dylan til Satyricon er kongemusikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt svare her! :)

Jeg er 28, og fra asker.

Jeg liker rock, gjerne gammelt, og takler ikke tecno, dance og sånn faenskap.

Alt fra Dylan til Satyricon er kongemusikk! :)

Ta'rei'sammen'a'SDD! Skjønner du ikke et hint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Går alltid uten truse jeg nesten. rett og slett fordi det er behagelig. tenker ikke på det som noe seksuelt i det hele tatt. Min mann går også alltid uten truse.

Dere kjører en del vaskemaskiner hjemme hos dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeleine Stowe

Jeg kan godt svare her! :)

Jeg er 28, og fra asker.

Jeg liker rock, gjerne gammelt, og takler ikke tecno, dance og sånn faenskap.

Alt fra Dylan til Satyricon er kongemusikk! :)

Det var da svært så kategorisk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går alltid uten truse jeg nesten. rett og slett fordi det er behagelig. tenker ikke på det som noe seksuelt i det hele tatt. Min mann går også alltid uten truse.

Familien uten truser - merkelig. Tipper dere blir lange i trynet når tante Rønnaug fra Laksevåg kjøper truser til dere til jul - i år igjen !?? :-)

*hø-hø*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint?

Hvor og med hvem, og vil du bli med?

Bli med? Ikke med mindre du er kvinne som utgir deg for mann...

Jeg har nemlig enkelte strikte regler mot å innvolvere andre menn når jeg har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien uten truser - merkelig. Tipper dere blir lange i trynet når tante Rønnaug fra Laksevåg kjøper truser til dere til jul - i år igjen !?? :-)

*hø-hø*

Ungene bruker truse da :-)

Det HENDER jeg bruker truser ,men svært sjelden vaffal.

*Ønsker seg IKKE truser til jul* :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 19 år senere...

Kvinner i de tørreste periodene er sexy uten truse under skjørt og kjoler... gjærne litt korte 😄    deodorant hjelper mot gnagsår mellom lårene... 

 

Ser er en gammel trå , men la igjen hva jeg synes som svar fordet  jeg...   

Hadde vært/er fantastisk med ei kone uten truse på...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...