Gå til innhold

Alkohol ved forkjølelse


Lora

Anbefalte innlegg

Hei!

Blir man fortere beruset (les:dritings) av alkohol når man er litt forkjøla enn når man er i toppform?

Litt ok å vite før jeg åpner vinflaska i dag..

Har ikke drukket ved forkjølelse før nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at cognac skal være bra for forkjølelse. Hadde jeg likt smaken av brune drikker skulle jeg forsøkt, men jeg klarer ikke lukta en gang.

Du blir ikke mer berusa av å drikke, men du kan bli dårligere. Spesielt fordi du ikke kjenner så godt at du blir kald når du er beruset, og også fordi at man gjerne hever stemmevolumet en del om man er ute og fester... Man får sår hals av mindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er det desidert beste man kan dytte i seg mot forkjølelse, og i et samfunn hvor det ikke finnes noen kur mot forkjølelse så er alkohol definitivt det beste som ikke fungerer! :)

Jeg mener for øvrig hardnakket at jeg har kurert en og annen forkjølelse med fyll, selv om enkelte tror det skyldes tilfeldigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er det desidert beste man kan dytte i seg mot forkjølelse, og i et samfunn hvor det ikke finnes noen kur mot forkjølelse så er alkohol definitivt det beste som ikke fungerer! :)

Jeg mener for øvrig hardnakket at jeg har kurert en og annen forkjølelse med fyll, selv om enkelte tror det skyldes tilfeldigheter.

Pøh...du er bare så fyllesjuk at du ikke tenker på forskjølelsen!!

Det eneste som måtte hjelpe er selvsagt cognac.Selvsagt da XO...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alkohol er det desidert beste man kan dytte i seg mot forkjølelse, og i et samfunn hvor det ikke finnes noen kur mot forkjølelse så er alkohol definitivt det beste som ikke fungerer! :)

Jeg mener for øvrig hardnakket at jeg har kurert en og annen forkjølelse med fyll, selv om enkelte tror det skyldes tilfeldigheter.

...sa han som er forkjøla seks ganger i året! *Mobber*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh...du er bare så fyllesjuk at du ikke tenker på forskjølelsen!!

Det eneste som måtte hjelpe er selvsagt cognac.Selvsagt da XO...

Backe XO, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sa han som er forkjøla seks ganger i året! *Mobber*

Hehe, et relativt godt poeng, men vanligvis er jeg ikke forkjøla så mye som jeg har vært i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... du får bevise det i året fremover *ler*

Det kan jeg gjøre! Nå er jeg på bedrings vei av min siste forkjølelse, så begynn å tell nå!

Du begynner da selvsagt på 0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg gjøre! Nå er jeg på bedrings vei av min siste forkjølelse, så begynn å tell nå!

Du begynner da selvsagt på 0 :)

*Ler så jeg dauer*

Tja... skal vi seee... skal vi si at den av oss som er minst syk i året som kommer, må rive i en øl eller to på by'n?

*Stemmeløs i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler så jeg dauer*

Tja... skal vi seee... skal vi si at den av oss som er minst syk i året som kommer, må rive i en øl eller to på by'n?

*Stemmeløs i dag*

Det er en deal!

Vi begynner å telle når du er frisk igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når JEG er frisk igjen? Hehe... hva med deg da? Vi må starte på likt! :o)

Jeg begynner å bli frisk, så for min del kan vi godt begynne tellinga nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...