Gå til innhold

Alkohol ved forkjølelse


Lora

Anbefalte innlegg

Selvsagt ; lørdagen og søndagen er stordagene mine i Odds tipping!

Hva går du for da?

Norsk seier?

Jeg tror ikke på norsk seier, men man kan jo ikke satse på at de taper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner å bli frisk, så for min del kan vi godt begynne tellinga nå :)

Kan vi godt, om vi ikke regner med at jeg er forkjøla akkurat nå. Da er det nemlig over et år til jeg kanskje blir litt snufs neste gang... :)

(Jeg har jo ikke vært syk på over tre år, og plutselig blir jeg det flere ganger bare på et halvår! Nesten innlagt og greier... må da være ferdig med dette "tidsfordrivet" nå...)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi godt, om vi ikke regner med at jeg er forkjøla akkurat nå. Da er det nemlig over et år til jeg kanskje blir litt snufs neste gang... :)

(Jeg har jo ikke vært syk på over tre år, og plutselig blir jeg det flere ganger bare på et halvår! Nesten innlagt og greier... må da være ferdig med dette "tidsfordrivet" nå...)

:o)

Oki.. stemmer det.. det var du som aldri blir syk...

Faen, betyr det at jeg i framtiden ikke kan syte på dol når jeg er forkjøla? Jeg kan jo trossalt ikke tape, så da må jeg lyve?

Jaja... hva gjør man ikke for en tur på på byen med deg, samt et par gratis øl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. stemmer det.. det var du som aldri blir syk...

Faen, betyr det at jeg i framtiden ikke kan syte på dol når jeg er forkjøla? Jeg kan jo trossalt ikke tape, så da må jeg lyve?

Jaja... hva gjør man ikke for en tur på på byen med deg, samt et par gratis øl :)

*Ler*

Ingen vits i å være syk, serru. Sånt har jeg ikke tid til heller! :o) Ikke fred å få for min del, samme hvor langt under dyna jeg har lyst å krype.

Men atte... jeg liker ikke folk som lyver, så kanskje det blir dobbelt ølpris på deg isteden? Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler*

Ingen vits i å være syk, serru. Sånt har jeg ikke tid til heller! :o) Ikke fred å få for min del, samme hvor langt under dyna jeg har lyst å krype.

Men atte... jeg liker ikke folk som lyver, så kanskje det blir dobbelt ølpris på deg isteden? Hehe...

Oki, da får jeg kanskje droppe lyveprosjektet, og når jeg tenker etter så er jeg faktisk så elendig til å lyve, samt enda mer elendig til ikke å syte her på dol ved minste mulighet, så jeg hadde uansett ryki ganske tvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da får jeg kanskje droppe lyveprosjektet, og når jeg tenker etter så er jeg faktisk så elendig til å lyve, samt enda mer elendig til ikke å syte her på dol ved minste mulighet, så jeg hadde uansett ryki ganske tvert! :)

Du er ganske gjennomsiktig i så måte, ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh, det vet du ikke enda, for jeg har nemlig aldri løyet til deg! :)

Håper da ikke det? Eller...kanskje det er akkurat det du har, og er så god til det at jeg ikke kan forestille meg at du snakker usant? *ler*

*Brent barn skyr ilden*

(You know what I mean...)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da ikke det? Eller...kanskje det er akkurat det du har, og er så god til det at jeg ikke kan forestille meg at du snakker usant? *ler*

*Brent barn skyr ilden*

(You know what I mean...)

:o)

Jeg vet hva du mener, men jeg har til nå ikke hatt noen grunner til å lyve for deg.

Det er først den dagen vi har sex at jeg begynner å lyve.

Det ligger i en gutts natur :)

Hehe, neida, men jeg lyver ikke, og du vet minst like mye om meg og mitt og alt det der, som jeg vet om deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du mener, men jeg har til nå ikke hatt noen grunner til å lyve for deg.

Det er først den dagen vi har sex at jeg begynner å lyve.

Det ligger i en gutts natur :)

Hehe, neida, men jeg lyver ikke, og du vet minst like mye om meg og mitt og alt det der, som jeg vet om deg :)

Da er det ingen fare for at du skal begynne å lyve, med andre ord!

Men...hva har dette med alkohol og forkjølelse å gjøre? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ingen fare for at du skal begynne å lyve, med andre ord!

Men...hva har dette med alkohol og forkjølelse å gjøre? ;o)

Jeg aner ikke. Det er ikke jeg som sklir ut og begynner å snakke om sex og alle andre ulumskheter.

Det er du.. i tråd på tråd så sklir du ut.. jaja...

Hva skal man gjøre med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Det er ikke jeg som sklir ut og begynner å snakke om sex og alle andre ulumskheter.

Det er du.. i tråd på tråd så sklir du ut.. jaja...

Hva skal man gjøre med deg? :)

*Kremt*

Da logger man av :)

*Vinker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt*

Da logger man av :)

*Vinker*

Jeg må logge av nå jeg også, skal på forspiel om kort tid og må dusje og shave balla først, men vi snakkes :)

*Klemz* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må logge av nå jeg også, skal på forspiel om kort tid og må dusje og shave balla først, men vi snakkes :)

*Klemz* :)

Takk for opplysninga :op

Kos deg på byen, da! Ta en øl for meg og da!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må logge av nå jeg også, skal på forspiel om kort tid og må dusje og shave balla først, men vi snakkes :)

*Klemz* :)

Shave deg i dag og? Du har tydeligvis planer, som barberer deg nedentil hver dag... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shave deg i dag og? Du har tydeligvis planer, som barberer deg nedentil hver dag... :-)

Neida, jeg gjør det stort sett bare en gang i uka, så sant jeg ikke har uforskammede planer.

Men før man skal ut må man jo gjøre sånt, sånn just in case, vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg gjør det stort sett bare en gang i uka, så sant jeg ikke har uforskammede planer.

Men før man skal ut må man jo gjøre sånt, sånn just in case, vettu :)

Hadde du hellet med deg i helgen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hellet med deg i helgen, da?

Jeg har hatt en fortreffelig helg, i hvertfall helt til jeg våknet opp i dag...:)

Menmen.. nå er formen på bedringens vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...