Gå til innhold

Og jeg som alltid har syntes at Cindy Crawfard var SÅ flott!


Gjest CindyC.

Anbefalte innlegg

Ble jo dødsskuffet da jeg så bilder av henne i Her & Nå!!

Ser jo ut som ei helt alminnelig husmor med slitent tryne ,mage og hele greia!

*skikkelig skuffa nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var nok skikkelig nedtur for deg det tenker jeg. Men det finnes jo andre flotte kvinns da? Wenche Myhre f.eks....og Toppen Bech..Beck..Bach eller hva hu heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du sett bilde av henne da?

Det er faktisk temmelig normalt å ha litt mage etter å ha født to barn.

I denne ukens Her & Nå .

Jeg har født tre barn uten antydning til mage eller strekkmerker !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du sett bilde av henne da?

Det er faktisk temmelig normalt å ha litt mage etter å ha født to barn.

Sier du som har født tre og ikke eier antydning til mage?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En overdel kan ikke skjule sååå mye, vet du :)

Ble du nærvøs for om jeg skylle skryte på meg noe nå? :)

Nervøs er jeg vel ikke, for jeg vet hva som er sant og ikke. Da får andre bare tro hva de vil :o)

Sist jeg traff deg hadde jeg da vel vitterlig på meg kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervøs er jeg vel ikke, for jeg vet hva som er sant og ikke. Da får andre bare tro hva de vil :o)

Sist jeg traff deg hadde jeg da vel vitterlig på meg kjole...

Ja, det tror jeg også at du hadde, men den kunne ikke akkurat skjule det faktum at du ikke akkurat har overdrevne mengder med fett som følge av dine graviditeter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg også at du hadde, men den kunne ikke akkurat skjule det faktum at du ikke akkurat har overdrevne mengder med fett som følge av dine graviditeter :)

Det er utrolig hva klær kan skjule.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er ikke tynn! :o)

Den så tynn ut! :)

Joda..... vi lekte kjærester for at han fyren skulle slutte å sikle på deg (ved det sykkelshowet, husker?) og da holdt jeg rundt deg noen meter, og jeg kjente at kjolen var tynn, og at du ikke har fett på cella!

Hah!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så tynn ut! :)

Joda..... vi lekte kjærester for at han fyren skulle slutte å sikle på deg (ved det sykkelshowet, husker?) og da holdt jeg rundt deg noen meter, og jeg kjente at kjolen var tynn, og at du ikke har fett på cella!

Hah!

:)

Åh, han der ja... hehe... han ringte 13 ganger den helga der, jeg var dritnervøs! Sikkert en psykopat... *grøsser* Søren, for en slitsom fyr! Enkelte tar bare ikke et hint... gamle grisen.

Han kutta ut da en kompis av meg svarte på telefonen da den ringte for n'te gang på kort tid, like før vi skulle gå inn på indre bane på Åråsen... tror han skjønte tegninga.

Han der australieren som sjonglerer med motorsaga på Karl Johan møtte jeg faktisk her nede på Vikhammer for noen uker siden! Han satt sammen to venner og spiste lunsj, og derfra skulle de en liten "svipptur" til Hammerfest! Hehe... han trodde meg ikke da jeg sa at det minst var 18 timers kjøring videre nordover...

Neste gang vi treffes stiller jeg i dunjakke og skibukse! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, han der ja... hehe... han ringte 13 ganger den helga der, jeg var dritnervøs! Sikkert en psykopat... *grøsser* Søren, for en slitsom fyr! Enkelte tar bare ikke et hint... gamle grisen.

Han kutta ut da en kompis av meg svarte på telefonen da den ringte for n'te gang på kort tid, like før vi skulle gå inn på indre bane på Åråsen... tror han skjønte tegninga.

Han der australieren som sjonglerer med motorsaga på Karl Johan møtte jeg faktisk her nede på Vikhammer for noen uker siden! Han satt sammen to venner og spiste lunsj, og derfra skulle de en liten "svipptur" til Hammerfest! Hehe... han trodde meg ikke da jeg sa at det minst var 18 timers kjøring videre nordover...

Neste gang vi treffes stiller jeg i dunjakke og skibukse! *ler*

Neida, du kledde tynn kjole, og varmen tatt i betraktning så var det vel ikke så jævla mange andre muligheter :)

Så han ringte så mye ja... Haha.. jeg elsker å ha rett. Jeg sa han var gal!

Jeg har rett så mye, altså.. det er helt ekstremt hvor mye jeg faktisk har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du kledde tynn kjole, og varmen tatt i betraktning så var det vel ikke så jævla mange andre muligheter :)

Så han ringte så mye ja... Haha.. jeg elsker å ha rett. Jeg sa han var gal!

Jeg har rett så mye, altså.. det er helt ekstremt hvor mye jeg faktisk har rett :)

Han var nok en ensom fyr som vill eha større omgangskrets, men ærlig talt... slike som det der skremmer vannet av meg. Er glad jeg aldri ga ham adressa mi, selv om han sikkert klarer å spore den fort om han vil. Men jeg tviler på det, det er han ikke typen til. Dessuten vet jeg hvor han jobber ( han er daglig leder i en fotobutikk, og han ville ha meg som modell på svart-hvitt bilder... Ja, SÆRLIG, tenkte jeg da.), så han vil nok ikke risikere sitt "gode navn og rykte".

Jadda, jadda...selvsagt har du alltid rett.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var nok en ensom fyr som vill eha større omgangskrets, men ærlig talt... slike som det der skremmer vannet av meg. Er glad jeg aldri ga ham adressa mi, selv om han sikkert klarer å spore den fort om han vil. Men jeg tviler på det, det er han ikke typen til. Dessuten vet jeg hvor han jobber ( han er daglig leder i en fotobutikk, og han ville ha meg som modell på svart-hvitt bilder... Ja, SÆRLIG, tenkte jeg da.), så han vil nok ikke risikere sitt "gode navn og rykte".

Jadda, jadda...selvsagt har du alltid rett.

:o)

Jo, men det morsomme her er jo at han viste seg å være rabiat, og du ga han likevel nummeret ditt.... det er minst like ille som å gi han adressen da det tar han nøyaktig 10 sekunder og sende nummeret til 1999, og han får adressen din i retur! :)

Så du må som jeg sa være en smule mer skeptisk til folk, selv om du jo selvsagt var trygg denne dagen, i og med at jeg jo trossalt var der, og det var vel tvisomt at han ville følge etter deg til Brann-land! :)

Bra du er enig i at jeg aaaaaaaaaaaaltid har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det morsomme her er jo at han viste seg å være rabiat, og du ga han likevel nummeret ditt.... det er minst like ille som å gi han adressen da det tar han nøyaktig 10 sekunder og sende nummeret til 1999, og han får adressen din i retur! :)

Så du må som jeg sa være en smule mer skeptisk til folk, selv om du jo selvsagt var trygg denne dagen, i og med at jeg jo trossalt var der, og det var vel tvisomt at han ville følge etter deg til Brann-land! :)

Bra du er enig i at jeg aaaaaaaaaaaaltid har rett ;)

Han får ikke adressa mi fra mobilnummeret, for telefonen er registrert på Frode, og han bor langt oppi gokk :))

Og... dit kan han bare reise for min del! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...