Gå til innhold

Og jeg som alltid har syntes at Cindy Crawfard var SÅ flott!


Gjest CindyC.

Anbefalte innlegg

Han får ikke adressa mi fra mobilnummeret, for telefonen er registrert på Frode, og han bor langt oppi gokk :))

Og... dit kan han bare reise for min del! :o)

Åja, stemmer det.. hehe, får nesten håpe at han tar seg en tur da. Det hadde vært fortjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det morsomme her er jo at han viste seg å være rabiat, og du ga han likevel nummeret ditt.... det er minst like ille som å gi han adressen da det tar han nøyaktig 10 sekunder og sende nummeret til 1999, og han får adressen din i retur! :)

Så du må som jeg sa være en smule mer skeptisk til folk, selv om du jo selvsagt var trygg denne dagen, i og med at jeg jo trossalt var der, og det var vel tvisomt at han ville følge etter deg til Brann-land! :)

Bra du er enig i at jeg aaaaaaaaaaaaltid har rett ;)

Hehe... hadde det ikke vært for at jeg skulle møte deg i byen, så hadde jeg ikke møtt på han der heller :)

Men det var trivelig, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... hadde det ikke vært for at jeg skulle møte deg i byen, så hadde jeg ikke møtt på han der heller :)

Men det var trivelig, da!

Jo, det hadde du... Helt seriøst. Han fulgte etter deg!

Hva er oddsen for at du møter på samme personen som du har skravla med på flyet hjem til Norge, fyren som har prøvd å ringe deg på mobilen din halve dagen, og så møter du på han i hovedstaden i Norge?

Nei, han fulgte etter deg!

Det er mulig jeg har oddsa for mye i det siste og baserer mye på det, men oddsen for å møte den personen i byen er svææææært liten, så jeg tror nok han fulgte etter deg! :)

Du skal være glad du hadde meg, tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det hadde du... Helt seriøst. Han fulgte etter deg!

Hva er oddsen for at du møter på samme personen som du har skravla med på flyet hjem til Norge, fyren som har prøvd å ringe deg på mobilen din halve dagen, og så møter du på han i hovedstaden i Norge?

Nei, han fulgte etter deg!

Det er mulig jeg har oddsa for mye i det siste og baserer mye på det, men oddsen for å møte den personen i byen er svææææært liten, så jeg tror nok han fulgte etter deg! :)

Du skal være glad du hadde meg, tenker jeg! :)

No vart æ skræmt...

Det var faktisk ganske godt å ha deg der akkurat da, det må jeg innrømme. Hadde du ikke vært der, hadde jeg løpt ned til bilen og kjørt hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No vart æ skræmt...

Det var faktisk ganske godt å ha deg der akkurat da, det må jeg innrømme. Hadde du ikke vært der, hadde jeg løpt ned til bilen og kjørt hjem!

Men jeg var der, og er alltid der, vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...