Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tidligere skrevet her ang. trygdekontorets avslag på min søknad om refusjon av egenandel til poliklinisk behandling over 3000,-. Den nye ordningen som ble innført sier jo at egenandelen er kr 3000,- for poliklinisk behandling og 15000,- for medisiner. Jeg gjennomførte forsøk i mai i år og betalte full egenandel. Medisiner hadde jeg fått på blå resept pga jeg også gjennomførte forsøk før ny ordning tredde ikraft.

Jeg fikk avslag fra trygdekontoret med begrunnelsen at mine utgifter ikke var over kr.18000. Sendte klage og i dag når jeg sjekket kontoen hadde pengene kommet inn! Hjemme lå det en utbetalings kvittering. Har ikke fått noe annet brev fra trygdekontoret.

Jeg har ikke skrevet her så mye tidligere, men har lest masse! Og det er her jeg har funnet ut at det har vært forskjellig praksis ang. dette på de ulike trygdekontorene. Tusen takk til alle som har delt sine erfaringer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71273-trygdekontoret-del2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei gaupe

tar en 2-3 dager før vedtaket kommer i posten...

deilig med et hopp på kontoen ikkesant (((c;

mvh

Hei!

Ja du kan si det hjalp! Passer helt utmerket siden vi reiser på en ukes ferie snart:-)

Tenkte jeg skulle komme tilbake med mer info når jeg får brevet fra trygdekontoret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71273-trygdekontoret-del2/#findComment-346343
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...