Poetica Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Heei, du er vel hos gubben og koser deg nå, helg og gode greier. Vi får holde kontakten som vi gjør, muligens ispedd en aldri så liten skravlestund, for mailskrivinga mi står det dårlig til med for tiden... (Som du selvsagt vet..) Neste helg er det store bryllupet, og jeg har skrevet tale, som jeg forhåpentligvis klarer å mobilisere nok mot til å framføre. :oO Alt er bra med alle her, og jeg håper snart å være på føttene igjen. Legen har ordinert hvile, hvile og atter hvile, og jeg sover mer enn jeg er våken, så det hadde han vel knapt trengt å ordinere. ) Håper du har det bra, og koser deg med de unge i huset. *klæms* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71286-snuppa-mi-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopy_Syttifire Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Håper du blir fort frisk og slår på tråden. Har kommet fra byen nu og har pakket ut alt jeg handlet på Ikea. Har sprunget rundt i huset med varer i en salig rus. Satt fra meg noe her og der og flyttet på det igjen, med kommentarer fra sofakroken. Gubben har nu 3 uker fri og koser seg med ei øl (eller to eller tre). Han tok den første slurken med salig, vått blikk og stønnet av velvære. Jeg drikker Vargtass, har min siste ferieuke neste uke. Ungdommene i huset har begynt å se seg om etter leilighet. Men det går bra å ha dem hjemme, foreløpig. Beate er i Bergen og har det aldeles fortreffelig. Hun har det visst veldig travelt og det passer henne godt. Vi skal jobbe på huset og ta oss en tur til Gjøvik, det er planene for ukene fremfor oss. det er meldt fint vær til uka så vi er såre fornøyde. Ha det godt og ta vare på deg selv. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/71286-snuppa-mi-o/#findComment-347748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.