Gå til innhold

35 kanalar


Bassisten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Retz

    10

  • Bassisten

    9

  • birdie

    3

  • carma

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Du finner fort ut at det ikke er mer en et par-tre stykker som duger uansett. Nyhetens interesse og alt det der. Nå som det blir misjonering på den gamle kanalen "vår" og alt..

*stemmer på Discoverykanalene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det...

Jeg trodde jeg skulle se så mye på tv når jeg fikk parabol i hus, men jeg har aldri sett mindre på tv enn etter at det ble flere valgmuligheter enn NRK og TV2.

Favoritten er fortsatt TV2, men det har jeg ikke lenger :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt opp et skjema, med en rubrikk for hver kanal. Start med å se på kanal nr 1. Se på den i 5 min, sett kryss og fortsett med kanal nr 2. Slik holder du på til alle kanalene er saumfart. Blir ca tre timer TV-titting pr. dag...Kanskje litt mye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i hel... gjør man når man har 999 kanaler da?

=o)

Det blir i prinsippet det same. Du kan jo likevel ikkje sjå på meir enn ein om gongen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner fort ut at det ikke er mer en et par-tre stykker som duger uansett. Nyhetens interesse og alt det der. Nå som det blir misjonering på den gamle kanalen "vår" og alt..

*stemmer på Discoverykanalene*

Discovery, NG og Animal Planet tar definitivt brorparten av TV-tida, men NRK, TV2, BBC, VH1, Hallmark og Cartoon Network får også ein god del plass, og er kanalar det er ok å ha.

Vi hadde 21 frå før, men fordi vi ville ha A.P., N.G. og VH1 vart det ein pakke med 14 kanalar til...

- Får håpe på mykje drittver i haust og vinter... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discovery, NG og Animal Planet tar definitivt brorparten av TV-tida, men NRK, TV2, BBC, VH1, Hallmark og Cartoon Network får også ein god del plass, og er kanalar det er ok å ha.

Vi hadde 21 frå før, men fordi vi ville ha A.P., N.G. og VH1 vart det ein pakke med 14 kanalar til...

- Får håpe på mykje drittver i haust og vinter... ;-)

VH1 er innimellom eit tempel for oss med musikkinteresse ut over siste top20.

Det er flust med sendinger som sett ein stakkar i høgtidstemning.

Elles har du vel funne dei "rette" kanalane. Kanskje finn du Travel også, ein stad atti lista.

Du har sikkert Adult channel også, men det er ikkje noko å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discovery, NG og Animal Planet tar definitivt brorparten av TV-tida, men NRK, TV2, BBC, VH1, Hallmark og Cartoon Network får også ein god del plass, og er kanalar det er ok å ha.

Vi hadde 21 frå før, men fordi vi ville ha A.P., N.G. og VH1 vart det ein pakke med 14 kanalar til...

- Får håpe på mykje drittver i haust og vinter... ;-)

hva er VH1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VH1 er innimellom eit tempel for oss med musikkinteresse ut over siste top20.

Det er flust med sendinger som sett ein stakkar i høgtidstemning.

Elles har du vel funne dei "rette" kanalane. Kanskje finn du Travel også, ein stad atti lista.

Du har sikkert Adult channel også, men det er ikkje noko å snakke om.

Travel ja, Adult nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er VH1?

VH1 er det MTV burde ha vore. - Ein kanal for oppegåande musikkinteresserte folk som bryr seg filla om kva som ligg på toppen av UK-lista og har vid musikksmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VH1 er det MTV burde ha vore. - Ein kanal for oppegåande musikkinteresserte folk som bryr seg filla om kva som ligg på toppen av UK-lista og har vid musikksmak.

Nåja. Jeg for min del har fått mer enn nok av all 80-tallsmusikken de presenterer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VH1 er det MTV burde ha vore. - Ein kanal for oppegåande musikkinteresserte folk som bryr seg filla om kva som ligg på toppen av UK-lista og har vid musikksmak.

Hmmm, jeg lurer på om jeg har den her. Jeg har ikke stilt inn alle kanalene engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. Jeg for min del har fått mer enn nok av all 80-tallsmusikken de presenterer der.

Så du har gått tilbake til R&B-helvetet på MTV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VH1 er innimellom eit tempel for oss med musikkinteresse ut over siste top20.

Det er flust med sendinger som sett ein stakkar i høgtidstemning.

Elles har du vel funne dei "rette" kanalane. Kanskje finn du Travel også, ein stad atti lista.

Du har sikkert Adult channel også, men det er ikkje noko å snakke om.

VH 1 er ett must i jula,der sendes alt fra gode gamle juleslagere til nye.

Viiiiih.. gleder meg til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...