Gå til innhold

35 kanalar


Bassisten

Anbefalte innlegg

Jepp. *Nu tennes tusen julelys* får en helt ny dimensjon. Alle hjulkapslene på husveggen får sin egen lille, lysende Santa i midten, Pickupene - både de med hjul og de uten - blir pynta med reinsdyr på planet, og langs oppkjørslen til husvogna står det fakler tett i tett. Laga av tomme Budweiser bokser. Ut fra julehøytalerne lyder Dolly's og Kenny's vakre julestemmer.

Skulle du ikke ønske du var her?

Kommer jeg!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Retz

    10

  • Bassisten

    9

  • birdie

    3

  • carma

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det enkleste er å lease inn en fjortis, da slipper du å forholde deg til valgmulighetene, for du slipper ikke til foran skjermen, lell.

..Jeg har en fjortis her; hun har gjort dette til en egen kunstart - vil du låne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte å legge til:

...with the big boobies.

Sånn.

*fnise*

In your dreams, Retz, in your dreams..! Har nemlig sett dem, jeg! Eller, det er jo nettopp det jeg ikke har. :oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnise*

In your dreams, Retz, in your dreams..! Har nemlig sett dem, jeg! Eller, det er jo nettopp det jeg ikke har. :oÞ

Hysj på seg! Ikke lyve sånn, da får du blemmer på tunga. Såh, gakk hen og herp ikke mer, ikke pent det vettu, fugger'n.

*haler det frekke fjærkreet med seg ut av tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hysj på seg! Ikke lyve sånn, da får du blemmer på tunga. Såh, gakk hen og herp ikke mer, ikke pent det vettu, fugger'n.

*haler det frekke fjærkreet med seg ut av tråden*

*skvæææk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skvæææk*

Hæ?! Lusker du rundt her ennå?

*Grmpf*

Har ikke du annet å ta deg til? Jeg mener bestemt å huske at det er ammetid akkurat nå. Staaaakkar Salvatore, hør hvordan han gråter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er å lease inn en fjortis, da slipper du å forholde deg til valgmulighetene, for du slipper ikke til foran skjermen, lell.

..Jeg har en fjortis her; hun har gjort dette til en egen kunstart - vil du låne???

"Kanalskiftende fjortis" har vi her i huset også.

Fordelen med en slik fjortis er at jeg får med meg informasjon jeg ellers ikke hadde fått :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...