Gå til innhold

En nabo..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    30

  • Dorthe

    6

  • huufsa

    5

  • Ulv I Faarikaal

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg lurer faktisk på om jeg hadde blitt det også, her jeg sitter med Dimmu Borgir på full guffe :)

Skjønner meg ikke på den musikk smaken din når det gjelder dimmur esse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Det er nok mange grunner til at jeg hadde blitt brent for et par hundre år siden...

(kanskje jeg ble det også)

...eh...

Skogbrann i HBK? ;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er voodo, og sånt driver jeg selvsagt ikke med :)

Skrive voodo forrsten sånn?

Mulig det er voodoo.

Det kan være OK enkelte ganger å skape en slags motvekt :-) Tror ikke på trolldom jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på den musikk smaken din når det gjelder dimmur esse...

Jeg har ekstremt god musikksmak!

Bare å spørre musikeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til far og en til mor, en til søster.... skal jeg fortsette?

Nei, jeg blir allid jævla skeptisk når damer snakker om unger og mulige fedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke til Asker i kveld, nei. Har ikke barnevakt heller. Men jeg kan jo se etter deg neste gang jeg er i Asker :-).

Pleier du å være der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... funker det?

Har per i dag ingen jeg vil woddyfisere, men det kan jo skje..

Du får sy ei dokke og låne noen strikkepinner. Så låner du ei geit eller høne av naboen (hvis du ikke har sjøl), slakter den levende og drikker blodet og stikker dokka gjentatte ganger mens du mumler usammenhengende (sånn som i natt). Kan gjerne skrive et navn på dokka også i forkant, "musikeren" for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det er voodoo.

Det kan være OK enkelte ganger å skape en slags motvekt :-) Tror ikke på trolldom jeg heller.

Ja, woodu er skumle greier.. hadde en blå sønn som engang drev med det, og det var ikke fritt for hvem som fikk svi av han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sy ei dokke og låne noen strikkepinner. Så låner du ei geit eller høne av naboen (hvis du ikke har sjøl), slakter den levende og drikker blodet og stikker dokka gjentatte ganger mens du mumler usammenhengende (sånn som i natt). Kan gjerne skrive et navn på dokka også i forkant, "musikeren" for eksempel...

Jeg kjenner faktis en som har sauer, men jeg vil selvsagt ikke gjøre sånt mot f.eks. musikeren.

Jeg mener.. han har langt hår, greit nok, og er nok noe Limahl fan, men bortsett fra det så har han enkelte fordeler, som f.eks. en relativt gunstig "behind", som de så fint sier det i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be henne slenge inn en søknad for meg også da - for sikkerhets skyld. Jeg er en synder..

Syner du? Det hadde jeg faktisk aldri trodd!

Jeg forventer nå en seriøs mail med alle dine synder, og så tar jeg med nå en tur ut og gleder meg til jeg kommer hjem og ser hva du har skrevet til meg.

Dette blir trossalt sannsynligvis jævla dirty! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktis en som har sauer, men jeg vil selvsagt ikke gjøre sånt mot f.eks. musikeren.

Jeg mener.. han har langt hår, greit nok, og er nok noe Limahl fan, men bortsett fra det så har han enkelte fordeler, som f.eks. en relativt gunstig "behind", som de så fint sier det i USA.

En gunstig "behind" er ingen fordel, det er en bakdel.. Not?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn ca en gang i uka. Men det er hos en kamerat av meg og jeg vet ikke om jeg får med meg han ut :-).

Du trenger selvsagt ikke å ta med kammeraten din, da mitt innlegg om trekant jo var veldig overdrevet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...