Gå til innhold

En nabo..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ja, woodu er skumle greier.. hadde en blå sønn som engang drev med det, og det var ikke fritt for hvem som fikk svi av han!

Skål på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    30

  • Dorthe

    6

  • huufsa

    5

  • Ulv I Faarikaal

    5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Du trenger selvsagt ikke å ta med kammeraten din, da mitt innlegg om trekant jo var veldig overdrevet! :)

Jeg tror ikke en trekant mellom oss tre hadde vært aktuelt anyway.

Men han har aldri bydd meg på cognac da. Hmm, egentlig ganske dårlig gjort spør du meg.

Nei, du må nok bevege deg inn til Grünerløkka, det er der det foregår vet du. Mange bra utesteder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!

Jeg hørte jo at det er et seriøst forslag i Østfold, om å be for alle innbyggerne i kommunen... - sånn at alle er med i fellesskapet, og ingen blir glemt...

men i Oslo... - hmm...

Kanskje hun ER fra Østfold??

:o)

Jeg bor i Østfold og: Joda, jeg tenkte for meg selv... At hvis jeg får vite at noen driver og innhenter opplysninger om meg for å be for meg, vil jeg anmelde dem for ærekrenkelse og rasisme.

For det er jo på en måte det det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zenior Boxershorts

Jeg bor i Østfold og: Joda, jeg tenkte for meg selv... At hvis jeg får vite at noen driver og innhenter opplysninger om meg for å be for meg, vil jeg anmelde dem for ærekrenkelse og rasisme.

For det er jo på en måte det det er?

Ærekrenkelse? Rasisme? Hvor fikk du det fra, du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp i et (ikke kristent blad) en test av bønnens kraft/makt. Av en gruppe pasienter ble det bedt for halvparten. De ble mye fortere friske enn de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærekrenkelse? Rasisme? Hvor fikk du det fra, du?

Ærekrenkelse for å ha krenket mitt private livssyn uten mitt samtykke og rasisme for å ha skilt oss "ikke-kristne" og østlendinger fra "gode troende" og resten av verden...

Altså, hvorfor be for kun østlendingene når de først skal be? Er vi mer verdt enn alle andre i verden? Det er en form for rasisme. Det er også en form for rasisme å skulle "tvangskristne" en folkegruppe for så å la andre stå igjen.

Mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir allid jævla skeptisk når damer snakker om unger og mulige fedre!

Erre ikke på tide du anskaffer deg en pode eller to nå da lille gutt?

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstremt god musikksmak!

Bare å spørre musikeren! :)

Phø han har nettopp gitt meg huden full for at jeg snakker om fotball.....Hørt sånt tull da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærekrenkelse for å ha krenket mitt private livssyn uten mitt samtykke og rasisme for å ha skilt oss "ikke-kristne" og østlendinger fra "gode troende" og resten av verden...

Altså, hvorfor be for kun østlendingene når de først skal be? Er vi mer verdt enn alle andre i verden? Det er en form for rasisme. Det er også en form for rasisme å skulle "tvangskristne" en folkegruppe for så å la andre stå igjen.

Mener

Jeg kan være enig i... 'ærekrenkelse'.. men jeg tror ikke det er det ordet jeg ville brukt i denne sammenhengen... men jeg ville også ha reagert på dette.

Ordet 'rasisme' har ikke noe med dette temaet å gjøre...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve, men det spørs om hun ikke synes det bare er et bevis på at du trenger hjelp til å se de "virkelige" verdiene i livet etc. ;-p.

Jeg er forresten også (meget motstrebende) blitt bedt for, men det begynner å bli lenge siden. Jeg var vel nettopp begynt på ungdomsskolen og tøffere enn toget (trodde jeg selv). Søsteren min er fire år yngre og vi delte rom på den tiden. Hun brukte å gå på møter i barneforeningen til den lokale pinsemenigheten, og kom hjem med et fint dekorert kort der hun skulle fylle ut navnet på en person hun skulle be for "i sine daglige bønner". Gjett hvem som var den utvalgte! Den skinnhellige drittungen hadde fått for seg at jeg var så fæl i munnen og hadde slike dårlige holdninger at en bønn absolutt var påkrevet. Attpåtil hengte hun det idiotiske kortet til spott og spe på veggen over senga si, så alle vennene mine så det når de var på besøk. Heldigvis ble hun fort lei både pinsemenigheten og de daglige bønnene, og det forsmedelige kortet ble fjernet. At hun selv ble minst like storsnutet og ufordragelig etter en stund, sier vel seg selv. Tenåringer _er_ bare slik (noe jeg håper jeg husker om et par år).

Og, hvis du lurer: Bønnene hjalp _ikke_!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...