Gå til innhold

Pusen min er borte.


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Dersom han har gått seg totalt vill og hamna i Sinsen-området, så tittar vi etter han her... :-)

He he.

Takker for det!

Man vet aldri hva som tiltrekker kattene. Sinsen, Tøyen...

Huff ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lis@beth!

Vi bodde i Vallhallveien, på vei opp til Ekeberg. Hvite 3etg-blokker på venstre side av veien.

Han er brunsort, har antydning til tabbystriper i pelsen, er pen & slank, med hakk i høyre øreflipp.

Tviler på at han har tatt hele veien dit gjennom oslo sentrum, men man vet aldri med disse pusene!

Snilt av deg å bry deg!

Ikke no problem, har selv en innepus som var borte i 8 dager etter å ha falt ut fra et vindu.. 9 meter ned. Det gikk bare bra med ham, men det var grusomt å ikke vite hvor han var.

Skal kikke etter mørk pus med hakk i øret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han har gått seg totalt vill og hamna i Sinsen-området, så tittar vi etter han her... :-)

Sinsen ja, der har jeg også bodd.. hmm.. Egentlig er halve DOL nesten naboer, virker det som :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH!

Da jeg kom hjem idag fra jobb, skulle jeg sjekke kjellern min for siste gang - -

jeg hater den kjellern pga svære edderkopper der - -

jeg ropte som vanlig - -

psss pssss - -

*MIAO*!!!???

Jøss!

psss pssss????

*MIAO*!!!!!!!!

Hæh!??

*miiiiaaoooo*!!!!!!!!!

MIDAS!!!!!

Han har vært nede i MIN EGEN KJELLER i fire døgn!

Det er ikke til å tro. Jeg har åpnet opp den to ganger, og ropt utenfor et par ganger. Skråsikker på at der var den ikke!

Men - jo! Der var'n!!!!!

Puslete, mager og spak, med kjellerlukt og spindelvev i ansiktet! *pip* Ganske tragikomisk, hele greia... Og han glefsa i seg en hel boks med kattemat etterpå.

Gjett hvem som er blide:

JEG & PUS!!

Tusen takk for de optimistiske trøstesvarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH!

Da jeg kom hjem idag fra jobb, skulle jeg sjekke kjellern min for siste gang - -

jeg hater den kjellern pga svære edderkopper der - -

jeg ropte som vanlig - -

psss pssss - -

*MIAO*!!!???

Jøss!

psss pssss????

*MIAO*!!!!!!!!

Hæh!??

*miiiiaaoooo*!!!!!!!!!

MIDAS!!!!!

Han har vært nede i MIN EGEN KJELLER i fire døgn!

Det er ikke til å tro. Jeg har åpnet opp den to ganger, og ropt utenfor et par ganger. Skråsikker på at der var den ikke!

Men - jo! Der var'n!!!!!

Puslete, mager og spak, med kjellerlukt og spindelvev i ansiktet! *pip* Ganske tragikomisk, hele greia... Og han glefsa i seg en hel boks med kattemat etterpå.

Gjett hvem som er blide:

JEG & PUS!!

Tusen takk for de optimistiske trøstesvarene.

Herlig!

Grattis med tilbakevendt pus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH!

Da jeg kom hjem idag fra jobb, skulle jeg sjekke kjellern min for siste gang - -

jeg hater den kjellern pga svære edderkopper der - -

jeg ropte som vanlig - -

psss pssss - -

*MIAO*!!!???

Jøss!

psss pssss????

*MIAO*!!!!!!!!

Hæh!??

*miiiiaaoooo*!!!!!!!!!

MIDAS!!!!!

Han har vært nede i MIN EGEN KJELLER i fire døgn!

Det er ikke til å tro. Jeg har åpnet opp den to ganger, og ropt utenfor et par ganger. Skråsikker på at der var den ikke!

Men - jo! Der var'n!!!!!

Puslete, mager og spak, med kjellerlukt og spindelvev i ansiktet! *pip* Ganske tragikomisk, hele greia... Og han glefsa i seg en hel boks med kattemat etterpå.

Gjett hvem som er blide:

JEG & PUS!!

Tusen takk for de optimistiske trøstesvarene.

Godt å høyra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...