Gå til innhold

Slettet alle spor på PC'en?


Gjest paranoid idag

Anbefalte innlegg

Gjest paranoid idag

Jeg har greid å slette loggen, ved å gå inn på alt. for internett.

Men jeg er likevel ikke sikker på om jeg har slettet alle spor etter meg.

Er det andre steder på PC'en hvor trafikken på internett blir lagret?

Min bedre halvdel er meget datakynding, slik at jeg har grunn til å være litt paranoid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    13

  • Line

    9

  • naiv

    7

  • Zirine

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest paranoid i dag

Har du slettet History, Internet temporary files, cookies og auto complete history?

Hmm, nå ble jeg usikker.

Hvor gjør jeg det da ?

Det eneste jeg har gjor er å gå inn på Tools/verktøy - alternativer/options - clear history/slett logg.

Alle adressene i browseren er borte.

Trenger jeg å gjøre mer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå ble jeg usikker.

Hvor gjør jeg det da ?

Det eneste jeg har gjor er å gå inn på Tools/verktøy - alternativer/options - clear history/slett logg.

Alle adressene i browseren er borte.

Trenger jeg å gjøre mer ?

Gå på start og søk etter filer, der skriver du inn cookies og tempory internetfiles. De andre som Amiga snakker om vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå ble jeg usikker.

Hvor gjør jeg det da ?

Det eneste jeg har gjor er å gå inn på Tools/verktøy - alternativer/options - clear history/slett logg.

Alle adressene i browseren er borte.

Trenger jeg å gjøre mer ?

Samme sted, der det står Tempoary Internet files må du klikke på delete cookies og delete files også.

Fortsatt på samme sted går du til content, på personal information klikker du på AutoComplete, så klikker du på clear forms og clear passwords.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paranoid i dag.

Har du vært på snuskete sider?? ;-) *ler*

Gjør som Amiga sier du, så blir du nok ikke avslørt..

Nei,jeg har ikke vært på snuskete sider, jeg har heller funnet ut en del ting om min bedre halvdel.

Jeg føler på meg at noe foregår, hva gjelder det motsatte kjønn.

Min intuisjon pleier som regel å stemme.

Jeg har funnet ut en del og opplevd noen små løgner.

Vil undersøke nærmere før jeg kommer med anklager, og ha konkrete ting å vise til.

Men jeg etterlater spor som jeg ikke ønsker skal finnes ennå.

Foreløpig er jeg undervurdert hva ang. min evne til å finne ut av sporene som allerede fins, og foretrekker å ha det slik en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paranoid idag

Gå på start og søk etter filer, der skriver du inn cookies og tempory internetfiles. De andre som Amiga snakker om vet jeg ingenting om.

Tusen takk for hjelpen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sted, der det står Tempoary Internet files må du klikke på delete cookies og delete files også.

Fortsatt på samme sted går du til content, på personal information klikker du på AutoComplete, så klikker du på clear forms og clear passwords.

Er det alt man trenger å slette? Jeg gjorde det jeg, og enda så kom eks'en og slang utskrifter fra ICQ i bordet foran meg... *grøsser fortsatt ved tanken*

Det må være enda en fil, en eller annen plass, for det der ville han ikke fortelle meg hvordan han fikk til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Been there done that

Nei,jeg har ikke vært på snuskete sider, jeg har heller funnet ut en del ting om min bedre halvdel.

Jeg føler på meg at noe foregår, hva gjelder det motsatte kjønn.

Min intuisjon pleier som regel å stemme.

Jeg har funnet ut en del og opplevd noen små løgner.

Vil undersøke nærmere før jeg kommer med anklager, og ha konkrete ting å vise til.

Men jeg etterlater spor som jeg ikke ønsker skal finnes ennå.

Foreløpig er jeg undervurdert hva ang. min evne til å finne ut av sporene som allerede fins, og foretrekker å ha det slik en stund til.

I see,,

Skjønner hvordan du har det nå.. Ikke god følelse dette, når ikke alt er som noen sier at det skal være.. Men når internett og mobil brukes, er det nok lettere å bli "ferska" enn i gamledager, når det bare var hustelefoner...

Lykke til.. og jeg sier igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det alt man trenger å slette? Jeg gjorde det jeg, og enda så kom eks'en og slang utskrifter fra ICQ i bordet foran meg... *grøsser fortsatt ved tanken*

Det må være enda en fil, en eller annen plass, for det der ville han ikke fortelle meg hvordan han fikk til...

Logg til ICQ og IRC legger seg i egne mapper i de respektive programmene under programmfiler. Disse må man slette manuelt i og med at de har ingenting med surfing vi nettleseren å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det alt man trenger å slette? Jeg gjorde det jeg, og enda så kom eks'en og slang utskrifter fra ICQ i bordet foran meg... *grøsser fortsatt ved tanken*

Det må være enda en fil, en eller annen plass, for det der ville han ikke fortelle meg hvordan han fikk til...

Men det er på ICQ det! Der må det dobbelslettes eller merkes av for dont log history.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg til ICQ og IRC legger seg i egne mapper i de respektive programmene under programmfiler. Disse må man slette manuelt i og med at de har ingenting med surfing vi nettleseren å gjøre.

Vet det, og det hadde jeg også gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er på ICQ det! Der må det dobbelslettes eller merkes av for dont log history.

Det gjorde jeg også...Sletta, dobbeltsletta, og enda fant han det igjen en eller annen plass...

Jeg har ikke ICQ lenger nå, jeg har bare ekle erfaringer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fra søppelbøtta?

Jada... var fast rutine hele tida det - history, recent, cookies, temp, temporary internet files, recyckle bin, samt history, cookies og files under Internet Options...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også...Sletta, dobbeltsletta, og enda fant han det igjen en eller annen plass...

Jeg har ikke ICQ lenger nå, jeg har bare ekle erfaringer med det.

Jeg søkte på ICQ nå og fikk opp ørten filer som heter ICQ TMP, men vet ikke hvilket program de kan åpnes med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på ICQ nå og fikk opp ørten filer som heter ICQ TMP, men vet ikke hvilket program de kan åpnes med.

Det er sikkert det han gjorde i sin tid også, tenker jeg.. .jeg aner heller ikke hva tmp-filer skal åpnes med...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...