Gå til innhold

Slettet alle spor på PC'en?


Gjest paranoid idag

Anbefalte innlegg

Det er sikkert det han gjorde i sin tid også, tenker jeg.. .jeg aner heller ikke hva tmp-filer skal åpnes med...

Noen som vet?

Jeg er glad jeg kun bruker ICQ for å sende SMS eller for viktige beskjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    13

  • Line

    9

  • naiv

    7

  • Zirine

    4

Mest aktive i denne tråden

Gå på start og søk etter filer, der skriver du inn cookies og tempory internetfiles. De andre som Amiga snakker om vet jeg ingenting om.

Ta en tur innom Power Point å se hva som ligger igjen av log:-))) kansje du blir overrasket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur innom Power Point å se hva som ligger igjen av log:-))) kansje du blir overrasket:-)

Har ikke power point, tror jeg. Men det er ikke nøye, jeg har ingenting å skjule jeg*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg kun bruker ICQ for å sende SMS eller for viktige beskjeder.

Ja... det burde nok jeg ha gjort også. Shit happens, og man lærer av det ;)

Koster det noe å sende sms med ICQ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... det burde nok jeg ha gjort også. Shit happens, og man lærer av det ;)

Koster det noe å sende sms med ICQ?

Nei det koster ikke noe! :-) Jeg bruker everyday.com også men nå må jeg trykke på reklame for å få sendt og da blir det et ork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest også småparanoid

Samme sted, der det står Tempoary Internet files må du klikke på delete cookies og delete files også.

Fortsatt på samme sted går du til content, på personal information klikker du på AutoComplete, så klikker du på clear forms og clear passwords.

"" Fortsatt på samme sted går du til content, på personal information klikker du på AutoComplete, så klikker du på clear forms og clear passwords. ""

Hvordan finner jeg dette på norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"" Fortsatt på samme sted går du til content, på personal information klikker du på AutoComplete, så klikker du på clear forms og clear passwords. ""

Hvordan finner jeg dette på norsk

Autofullfør? Innhold - slette passord.... nei jeg aner ikke, prøv deg frem, det er ikke så mye å velge mellom. Jeg har aldri hatt norsk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg kun bruker ICQ for å sende SMS eller for viktige beskjeder.

Hei. Blir

MSN loggført i maskinen? Egentlig så driter jeg i det for jeg har min egen PC, men kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... var fast rutine hele tida det - history, recent, cookies, temp, temporary internet files, recyckle bin, samt history, cookies og files under Internet Options...

Så du bak ryggen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde mannen min en gang jeg hadde gått fra PCn med vinduet oppe... :-O

Uffda, sniker han i loggene på PC'n nå også? Men - du sletter vel alt etter deg og han skjønner vel ikke norsk? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, sniker han i loggene på PC'n nå også? Men - du sletter vel alt etter deg og han skjønner vel ikke norsk? :-)

Nei nå har han ikke anledning til å snike så mye, det var i fjor sommer han fant det vinduet oppe. En del av B-gjengen pratet visst om sex når jeg hadde gått, jøss så sur han ble!

Her slettes det ganske jevnlig både i nettleseren og og e-post programmet

Siden han ikke forstår så er det egentlig mange ganger enda verre for ordbøkene er jo ikke så fantastisk akkurat. For noen år siden spurte jeg en pr. fax "nå lurer du på" osv. det så han og fikk lure til å bli utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har han ikke anledning til å snike så mye, det var i fjor sommer han fant det vinduet oppe. En del av B-gjengen pratet visst om sex når jeg hadde gått, jøss så sur han ble!

Her slettes det ganske jevnlig både i nettleseren og og e-post programmet

Siden han ikke forstår så er det egentlig mange ganger enda verre for ordbøkene er jo ikke så fantastisk akkurat. For noen år siden spurte jeg en pr. fax "nå lurer du på" osv. det så han og fikk lure til å bli utro.

Hehe. Hvordan går det egentlig med dere nå. Har han begynt å snakke litt igjen? Kunne tenke meg å riste litt i ham :-)

(uff, vi herper visst en tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hvordan går det egentlig med dere nå. Har han begynt å snakke litt igjen? Kunne tenke meg å riste litt i ham :-)

(uff, vi herper visst en tråd)

Jo vi prater om helt dagligdagse ting, middag, handleliste etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo vi prater om helt dagligdagse ting, middag, handleliste etc.

Fint, da åpner han munnen i alle fall. Kjedelig å bare gå og skulme på hverandre i taushet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...