Gå til innhold

Noen bryr seg om DEG!


misjonær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vin

    9

  • misjonær

    4

  • Retz

    3

  • Bassisten

    2

Mest aktive i denne tråden

hei..

At han døde for deg og dine synder....

at han elsker deg med en evig kjærlighet..

mvh

Men det forsvarer ikke at det er altfor mange som lider!

Hvorfor kan han ikke gjøre noe med det , han som har sånn "makt"?

Nei ; hadde han villet kunne han nok hjulpet litt mere...hvis han eksisterer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det ser ikke ut til at Jesus bryr seg stort når man ser seg rundt om i verden.Hadde han gjort det hadde nok verden sett mye bedre og annerledes ut.

Hva med å la han få slippe inn i ditt hjerte da?

Tvinger du noen til å få din hjelp hvis de ikke vil ha noe med deg å gjøre eller som bare snakker nedlatende om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er syk og trenger hjelp! Kanskje denne jesusen din kan være behjelpelig med det? Om han finnes da selvsagt, hvilket man jo kan betvile når man kikker rundt seg og ser hvordan verden ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å la han få slippe inn i ditt hjerte da?

Tvinger du noen til å få din hjelp hvis de ikke vil ha noe med deg å gjøre eller som bare snakker nedlatende om deg?

Ok!

Men hva med alle de som ALDRI har hørt om Jesus engang da!

Skal han la dem lide , fordi de ev. er fattige eller aldri har hørt om han?

Ja ; da er han skikkelig urettferdig!

Hilsen ei som virkelig trodde på Han , men aldri fikk hjelp uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ok!

Men hva med alle de som ALDRI har hørt om Jesus engang da!

Skal han la dem lide , fordi de ev. er fattige eller aldri har hørt om han?

Ja ; da er han skikkelig urettferdig!

Hilsen ei som virkelig trodde på Han , men aldri fikk hjelp uansett!!

Jeg tror at alle får en sjangse, enten om det blir så her på jorden eller like etter døden.

Jesus kommer heller ikke tilbake til jorden før alle folkeslag har fått hørt om ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at alle får en sjangse, enten om det blir så her på jorden eller like etter døden.

Jesus kommer heller ikke tilbake til jorden før alle folkeslag har fått hørt om ham.

Ok ; er du Jv ?

Siden det er dem som forkynner over hele verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Du er syk og trenger hjelp! Kanskje denne jesusen din kan være behjelpelig med det? Om han finnes da selvsagt, hvilket man jo kan betvile når man kikker rundt seg og ser hvordan verden ser ut.

Hva så med din makt? Du har også makt til å gjøre med situasjonen til mange mennesker som lider. Hva med å flytte inn på en liten hybel på ca. 9kvm., bare kjøpe billig mat og kun handle det viktigste på loppemarked?

Da kunne du sikkert (hvis du jobber) hatt mulighet til å sende flere tusen hver mnd.i fadderbidrag som kunne reddet mange lidende barn hver måned.

Du ble vel muligens provosert nå, men jeg begynner å bli litt lei av alle som klager på at andre (her Jesus) ikke gjør noe, når du ikke lar Jesus (det gode er Jesus) inni deg gjøre noe (hvis du forstår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ok ; er du Jv ?

Siden det er dem som forkynner over hele verden!

Er absolutt ingen JV. Vanlig passiv kristen kan man vel heller si som ikke er noe som helst bedre enn gjennomsnittet her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva så med din makt? Du har også makt til å gjøre med situasjonen til mange mennesker som lider. Hva med å flytte inn på en liten hybel på ca. 9kvm., bare kjøpe billig mat og kun handle det viktigste på loppemarked?

Da kunne du sikkert (hvis du jobber) hatt mulighet til å sende flere tusen hver mnd.i fadderbidrag som kunne reddet mange lidende barn hver måned.

Du ble vel muligens provosert nå, men jeg begynner å bli litt lei av alle som klager på at andre (her Jesus) ikke gjør noe, når du ikke lar Jesus (det gode er Jesus) inni deg gjøre noe (hvis du forstår).

Jeg synes synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å la han få slippe inn i ditt hjerte da?

Tvinger du noen til å få din hjelp hvis de ikke vil ha noe med deg å gjøre eller som bare snakker nedlatende om deg?

Som jeg forsøker å si, så er det ikke jeg som trenger den meste av hjelpen, jeg klarer meg veldig bra. Men han burde heller hjelpe de som virkelig trenger det. Der har han forsømt seg kraftig, og han kan heller ikke forvente å få noen form for sympati fra meg når han ikke gjør noe for disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at alle får en sjangse, enten om det blir så her på jorden eller like etter døden.

Jesus kommer heller ikke tilbake til jorden før alle folkeslag har fått hørt om ham.

Det er nok av folkeslag som har hørt nok om han nå, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...