Gjest - Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Hvorfor er det så vanskelig? Ser her inne også ; både på det ene etter det andre forumet at der er SÅ mye negativt! Hadde vi bare prøvd å tenke litt mere posetivt , hadde livet vært mye enklere! 0 Siter
Gjest myreng-gubben Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Jeg tenker veldig mye posiiiiiiiiiitivt jeg. Poseeeeeeeeetivt har det derimot aldri falt meg inn å tenke... 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Er da vel bare deilig å få ut litt eder og galle? 0 Siter
Lora Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Mener ikke å være "neggativ", men det heter positiv. 0 Siter
Lora Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Mener ikke å være "neggativ", men det heter positiv. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Mener ikke å være "neggativ", men det heter positiv. Heter det neggativ da??? *ler* 0 Siter
Cmoo Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Det er egentlig ikke så vanskelig, og man når veldig langt med det!! Forsøk å finne løsninger istedetfor å la det negative få overtaket =) 0 Siter
citoyen Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Positivt kan man da tenke andre steder. Sånne forum som dette derimot er til for å få ut all frustrasjonen sin. Den må ut et sted den også, og da er det like godt å få den ut her, så kan man være positiv i hverdagen istedet. 0 Siter
Zirine Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Du verden. Jeg vil gjerne være negativ når det passer meg, takk skal du ha. Og joda, det er så konstruktivt atte ... Det er en uting å kaste sånt psykologipjatt i fleisen på folk når man sitter og spiser, har ingen fortalt deg det? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Heter det neggativ da??? *ler* Du så vel at hun hadde satt gåseøyne rundt? :-) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Du så vel at hun hadde satt gåseøyne rundt? :-) Joda,men måtte bare erte litt!! Syns det er litt teit å komme med innlegg hvor man forteller folk hvordan ting skrives...så fremt det ikke er helt ekstreme ting da.. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Joda,men måtte bare erte litt!! Syns det er litt teit å komme med innlegg hvor man forteller folk hvordan ting skrives...så fremt det ikke er helt ekstreme ting da.. Ja, er forsåvidt litt enig med deg i det. Har selv "tatt" en som kommenterte andres feil... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.