Gå til innhold

Håp for Fagernes?


pirko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er ikke alkoholiker, og drikker ikke noe mer enn den vanlige nordmann.

Han sier det best selv når han i dagens aviser sier at han har det med å være "klovn" i fylla, og med hans store og noe brautende utseende/væremåte, så vil mange oppleve dette som truende.

Men han er ikke truende, bare jævla uheldig.

Heldigvis går det for øvrig mer og mer i bokseretningen for han, og man tillater nå engang mer av en bokser enn en spydkaster, så han vil nok klare seg bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde han nå var tørrlagt alkoholiker! Det er synd at et sånt idrettstalent skal drukne i sprit og det som verre er.

Han er ikke noe mer alkoholiker enn det jeg er, og det har han heller aldri vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lovemetender

Han er ikke noe mer alkoholiker enn det jeg er, og det har han heller aldri vært.

Selvsagt er han alkoholiker - det må vel enhver idiot forstå. Du har tydeligvis ikke peil på hva som kan kjennetegne en alkoholiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen akkurat.

Ved siden av å ruse seg vier han livet sitt til å kaste et spyd lengst mulig. Det i seg selv er patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker han antibus noen ganger da?

Fordi han gjør dumme ting i fylla og kanskje ikke bør drikke, men ikke fordi han er avhengig av alkohol.

Hans "dumme" ting er uansett drastisk oppskrytt i media, og hadde det vært meg som hadde vært i en del av hans tidligere situasjoner så hadde det aldri blitt fyllearrest på meg.

Noen er lette å pirke på, og denne personen skal ikke gjøre mye før han får svi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er han alkoholiker - det må vel enhver idiot forstå. Du har tydeligvis ikke peil på hva som kan kjennetegne en alkoholiker.

Du har dannet ditt inntrykk av han på bakgrunn av media og da forstår jeg at du tror det. Jeg har dannet mitt på bakgrunn av 15 års vennskap og føler jeg kvalifiserer bedre enn deg i forhold til å uttale meg.

Problemer med å drite seg ut i fylla; ja, men ikke problemer i forhold til å måtte ruse seg.

Han har bare en egen tendens til å havne i dumme situasjoner de få gangene han drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi han gjør dumme ting i fylla og kanskje ikke bør drikke, men ikke fordi han er avhengig av alkohol.

Hans "dumme" ting er uansett drastisk oppskrytt i media, og hadde det vært meg som hadde vært i en del av hans tidligere situasjoner så hadde det aldri blitt fyllearrest på meg.

Noen er lette å pirke på, og denne personen skal ikke gjøre mye før han får svi.

Hvorfor stopper han ikke drikkingen når han ser hvor mange problemer han får og hvor lite sponsorerer som melder seg. Fordi han ikke vil? Fordi han ikke kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier kanskje noe om meg også, men jeg kjenner igjen en alkis når jeg ser en! :)

Det tror jeg ikke SDD. Selv jeg gjør ikke det, og jeg har levd med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stopper han ikke drikkingen når han ser hvor mange problemer han får og hvor lite sponsorerer som melder seg. Fordi han ikke vil? Fordi han ikke kan?

Det hender nok han vil, og i dag er jeg rimelig sikker på at han vil nettopp det, men han tror kanskje det kan gå bedre neste gang han drikker?

Jeg tror heller ikke at det er veldig lett når samtlige av de han kjenner, også toppidrettsutøvere, drikker like mye som han.

Vi andre får bare ikke oppslag i media når vi drikker, og terskelen i forhold til gode grunner til å bli satt i fyllearresten kan virke rimelig mye lavere for han, enn for andre.

Mye av grunnen til dette er nok at han ser ganske stor og vill ut, men det er for dem som ikke kjenner han.

Det kan selvsagt også se ut som om han drikker mye mer enn hva andre gjør, i og med at han havner i media 50 % av gangene han drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke SDD. Selv jeg gjør ikke det, og jeg har levd med en.

Jeg _tror_ Jeg kan se det rimelig bra, og har i det minste sett enkelte som har gått den veien før, selv lenge før det gikk "galt". Men ansett så kan vel ikke en person som tar seg en fest kanskje 10 ganger i året regnes som en alkis.

Noen driter seg ut i fylla, alt for ofte, og lærer ikke av det, men det er ikke det samme som å være alkoholiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dannet ditt inntrykk av han på bakgrunn av media og da forstår jeg at du tror det. Jeg har dannet mitt på bakgrunn av 15 års vennskap og føler jeg kvalifiserer bedre enn deg i forhold til å uttale meg.

Problemer med å drite seg ut i fylla; ja, men ikke problemer i forhold til å måtte ruse seg.

Han har bare en egen tendens til å havne i dumme situasjoner de få gangene han drikker.

Å? Kjenner du ham personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender nok han vil, og i dag er jeg rimelig sikker på at han vil nettopp det, men han tror kanskje det kan gå bedre neste gang han drikker?

Jeg tror heller ikke at det er veldig lett når samtlige av de han kjenner, også toppidrettsutøvere, drikker like mye som han.

Vi andre får bare ikke oppslag i media når vi drikker, og terskelen i forhold til gode grunner til å bli satt i fyllearresten kan virke rimelig mye lavere for han, enn for andre.

Mye av grunnen til dette er nok at han ser ganske stor og vill ut, men det er for dem som ikke kjenner han.

Det kan selvsagt også se ut som om han drikker mye mer enn hva andre gjør, i og med at han havner i media 50 % av gangene han drikker.

Hvis han ikke klarer å håndtere verden rundt seg når han tar seg noen pils, så må han gjøre noe med det. Det handler ikke om hvor mye _andre _ drikker. Om media slår det opp har ingenting med saken å gjøre - det er helt åpenbart for alle at den fyren der har ikke kontroll. Han klarer heller ikke gjøre no med situasjonen - istedenfor sier han som alle alkiser (før døren slamres igjen bak han i fengslet):

Jeg har ikke noe problem, det er det alle andre som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...