Gå til innhold

Håp for Fagernes?


pirko

Anbefalte innlegg

Jeg _tror_ Jeg kan se det rimelig bra, og har i det minste sett enkelte som har gått den veien før, selv lenge før det gikk "galt". Men ansett så kan vel ikke en person som tar seg en fest kanskje 10 ganger i året regnes som en alkis.

Noen driter seg ut i fylla, alt for ofte, og lærer ikke av det, men det er ikke det samme som å være alkoholiker.

Jeg sier ikke at han er alkis, men jeg sier at han har et alkoholproblem.

Hvis man ikke kan gå ut på byen uten å slå ned folk og havne på glattcelle, så burde man vel erkjenne at saft og vann er tingen istedenfor 96%

Det jeg ikke forstår er at du forsvarer hans handlinger og ler det bort - fordi du kjenner andre som sikkert har vært minst like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke klarer å håndtere verden rundt seg når han tar seg noen pils, så må han gjøre noe med det. Det handler ikke om hvor mye _andre _ drikker. Om media slår det opp har ingenting med saken å gjøre - det er helt åpenbart for alle at den fyren der har ikke kontroll. Han klarer heller ikke gjøre no med situasjonen - istedenfor sier han som alle alkiser (før døren slamres igjen bak han i fengslet):

Jeg har ikke noe problem, det er det alle andre som har.

Nå har jeg ikke hørt han si at han ikke har ett problem. Tvert i mot innrømmet han da at han har et aldri så lite problem i forhold til dum oppførsel etter sprit.

Dog snakker vi her om å drite seg ut, og ikke å være aggresiv overfor andre.

Det er åpenbart for alle som har lest i media at han ikke har kontroll, men flere av episodene hans de siste par årene var aldri noe å snakke om.

Det er flere fyllearrestepisoder som helt uten grunn har endt i fyllearresten, uten at jeg skal uttale meg om lørdag - da jeg ikke var der denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at han er alkis, men jeg sier at han har et alkoholproblem.

Hvis man ikke kan gå ut på byen uten å slå ned folk og havne på glattcelle, så burde man vel erkjenne at saft og vann er tingen istedenfor 96%

Det jeg ikke forstår er at du forsvarer hans handlinger og ler det bort - fordi du kjenner andre som sikkert har vært minst like ille.

Det er der du tar feil, og der han er framstilt veldig galt i media.

Den fyren har ikke slått en eneste person, verken edru eller full - utenom bokseringe - siden den gangen han ble dømt for vold som ca 20 åring.

Etter det har han ikke slått noen på byen.

Vi snakker her om en klovn, ikke en voldsmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der du tar feil, og der han er framstilt veldig galt i media.

Den fyren har ikke slått en eneste person, verken edru eller full - utenom bokseringe - siden den gangen han ble dømt for vold som ca 20 åring.

Etter det har han ikke slått noen på byen.

Vi snakker her om en klovn, ikke en voldsmann.

Han havner på glattcelle, han får forelegg (som han godtar), han blir anmeldt for truende adferd under påvirket tilstand, han innrømmer narkotikabruk, men alt dette er _egentlig_ et resultat av overivrige polititjenestemenn samt media som vinkler alt feil - for han selv har bare _litt_ problem?

Han har problemer med å skaffe sponsorer fordi han ikke klarer å opptre seriøst. Hele idrettsnorge ser på han som en gjøk, men likevel insisterer han på å kunne drikke sprit og opptre som en klovn.

Ja, nei - han er sikkert en grei kar, men go er han ikke - det kan du hilse han fra meg og si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han havner på glattcelle, han får forelegg (som han godtar), han blir anmeldt for truende adferd under påvirket tilstand, han innrømmer narkotikabruk, men alt dette er _egentlig_ et resultat av overivrige polititjenestemenn samt media som vinkler alt feil - for han selv har bare _litt_ problem?

Han har problemer med å skaffe sponsorer fordi han ikke klarer å opptre seriøst. Hele idrettsnorge ser på han som en gjøk, men likevel insisterer han på å kunne drikke sprit og opptre som en klovn.

Ja, nei - han er sikkert en grei kar, men go er han ikke - det kan du hilse han fra meg og si :)

Nei, jeg sier ikke at han er helt god, jeg sier bare at han ikke har alkoholproblemer!

Jeg tror for øvrig ikke at resten av idrettsnorge ser på han som en gjøk, og hadde det vært tilfelle hadde de nok ikke i ny og ne drukket sammen med han :)

Når det gjelder narkotikabruket han ble tatt for så kan du bare stole på meg når jeg sier at det ikke er noe han driver med, og at han var sykt uheldig i forhold at han tilfeldigvis ble med en fyr han ikke engang kjenner godt, til et forspiel hvor det etterhvert ble ett razzia.

Jeg har også prøvd dop, noe veldig mange har, men forskjellen er at jeg aldri opplevde razziaer når jeg svært få ganger har vært på steder hvor sånt har blitt brukt. Thank god...

Han er sykt uheldig, uten at det tilsier at han aldri gjør noe dumt, men han gjør ikke så mye dumt som folk tror.

Han gjør tvertimot like mye dumt som alle vi andre gjør, men vi slipper mediaoppslagene, og alt dette med aggresiv atferd er ekstremt oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg sier ikke at han er helt god, jeg sier bare at han ikke har alkoholproblemer!

Jeg tror for øvrig ikke at resten av idrettsnorge ser på han som en gjøk, og hadde det vært tilfelle hadde de nok ikke i ny og ne drukket sammen med han :)

Når det gjelder narkotikabruket han ble tatt for så kan du bare stole på meg når jeg sier at det ikke er noe han driver med, og at han var sykt uheldig i forhold at han tilfeldigvis ble med en fyr han ikke engang kjenner godt, til et forspiel hvor det etterhvert ble ett razzia.

Jeg har også prøvd dop, noe veldig mange har, men forskjellen er at jeg aldri opplevde razziaer når jeg svært få ganger har vært på steder hvor sånt har blitt brukt. Thank god...

Han er sykt uheldig, uten at det tilsier at han aldri gjør noe dumt, men han gjør ikke så mye dumt som folk tror.

Han gjør tvertimot like mye dumt som alle vi andre gjør, men vi slipper mediaoppslagene, og alt dette med aggresiv atferd er ekstremt oppskrytt.

Vi er ikke "toppidrettsutøvere" - derfor kan du ikke sammenligne han med oss. Å joda, så lenge han ikke klarer å slutte å drikke til tross for at han til stadighet havner i "uheldige omstendigheter" - så har han helt klart et problem.

Når det er sagt, så må jeg si at det er merkverdig at av så mange utøvere som tar seg en pils i ny og ne, så er det bare han som er så utrolig "uheldig".

Vel, vel ... Greit nok det SDD, du må gjerne forsvare han :) - men jeg synes fortsatt han er en gjøk. En gjøk med talent, som ikke vet hva som er best for han selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke "toppidrettsutøvere" - derfor kan du ikke sammenligne han med oss. Å joda, så lenge han ikke klarer å slutte å drikke til tross for at han til stadighet havner i "uheldige omstendigheter" - så har han helt klart et problem.

Når det er sagt, så må jeg si at det er merkverdig at av så mange utøvere som tar seg en pils i ny og ne, så er det bare han som er så utrolig "uheldig".

Vel, vel ... Greit nok det SDD, du må gjerne forsvare han :) - men jeg synes fortsatt han er en gjøk. En gjøk med talent, som ikke vet hva som er best for han selv.

Tja.. tror en kombinasjon er det beste for han. Det og ha det gøy i livet, sammen med det å lykkes som toppidrettsmann.

Det er ikke fylla som på noen måte er skyld i at han ikke har brukt sitt enorme talent bedre enn hva han har gjort, men hans enestående evne til å ha godt kontinuerlig skadet de siste årene.

Jeg tror for øvrig at han kan imponere faen på flatmark når det blir boksekamp på han om noen mnd, og heldigvis for han så tolererer man langt mer av boksere enn av friidrettsutøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. tror en kombinasjon er det beste for han. Det og ha det gøy i livet, sammen med det å lykkes som toppidrettsmann.

Det er ikke fylla som på noen måte er skyld i at han ikke har brukt sitt enorme talent bedre enn hva han har gjort, men hans enestående evne til å ha godt kontinuerlig skadet de siste årene.

Jeg tror for øvrig at han kan imponere faen på flatmark når det blir boksekamp på han om noen mnd, og heldigvis for han så tolererer man langt mer av boksere enn av friidrettsutøvere.

Skal du lykkes som toppidrettsutøver, så må du ha det i hodet. Jeg sier ikke mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...