Gå til innhold

Blind date fra nettet!


Gjest gladsingel

Anbefalte innlegg

Gjest gladsingel

Nå til helgen skal jeg endelig treffe en fyr jeg har chattet med i noen måneder på nettet...

Er veldig spent, både gleder og gruer meg. Det jeg gruer meg til er om vi ikke finner tonen, eller om en av oss liker den andre mens den andre ikke vil se denne igjen - hva sier vi da?

Vi har chattet såpass mye at jeg er temmelig sikker på at vi får en koselig kveld, men når kvelden er over (skal spise middag og gå på pub) hvordan avslutter vi? Hvis jeg f.eks. har lyst til å treffe ham igjen, men merker på ham at det ikke er gjensidig. Eller hvis jeg overhodet ikke vil treffe ham igjen, men han foreslår det. Uff, kvir meg. Det virker så mye enklere på "sex og singelliv"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hvis jeg f.eks. har lyst til å treffe ham igjen, men merker på ham at det ikke er gjensidig."

Da dropper du selvfølgelig å foreslå et nytt møte.

"Eller hvis jeg overhodet ikke vil treffe ham igjen, men han foreslår det."

Da takker du selvsagt nei.

Pass deg - det er fort gjort å ende opp med en ny samboer! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vel maila litt utveklsa bilder, skravla i telf?

Er sikker på det blir kos,men ha i bakhodet at noen personer som er på nett, er ehm, mildt sagt merkelige:-)

Mest sannsynlig får dere en flott kveld skal du se. Vær ærlig om problematikken du skisserer dukker opp, det er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis jeg f.eks. har lyst til å treffe ham igjen, men merker på ham at det ikke er gjensidig."

Da dropper du selvfølgelig å foreslå et nytt møte.

"Eller hvis jeg overhodet ikke vil treffe ham igjen, men han foreslår det."

Da takker du selvsagt nei.

Pass deg - det er fort gjort å ende opp med en ny samboer! ;o)

Hehe... det hørtes _nesten_ ut som et råd basert på erfaring.. (klok av skade)..

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg å snakke litt med han på tlf, men personlig kan jeg si at jeg utelukkende har hatt positive erfaringer med folk jeg har møtt fra nettet.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest datavenn

Jeg har vært i samme situasjon, altså møtt folk jeg har skrevet med. Jeg har pleid å si idet vi skilles: La oss mailes! Eventuelt tilføyd: vi avtaler ikke noe nå, la oss fordøye møtet litt og så ta kontakt...

Da kan du nemlig evt. sende din avvisning i mail, det er lettere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest passe modig

Jeg har hatt blind date (fra nettet). Hyggelig fyr å chatte med, men definitivt feil ved første øyekast. Sånn var det bare.

Heldigvis var jeg bevisst på den muligheten fra første stund slik at chattingen aldri, aldri ble intim og privat. Det skulle tatt seg nydelig ut hvis vi hadde hisset hverandre opp på forhånd for så å oppdage at det bare var feil å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...