Gjest xxxooo Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 feil - jeg har full kontroll! :-) ....når var jeg her sist nå kanskje?????? hæ????? fredag ja, er jeg da en nettavehengig? hæ? - jeg som har pc hjemme med oppkobling? hæ? men leser bok i stedet ? hæ? Næ! Skjønte du ville forstå *puster ut* 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2002 Forfatter Skrevet 9. september 2002 Skjønte du ville forstå *puster ut* Jeg forstår! :-) *trøster den hårløse* 0 Siter
Gjest xxxooo Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Jeg forstår! :-) *trøster den hårløse* *kaster hårene i søpla fra en svett hånd og ser forskrekket på det røde, hårløse området* 0 Siter
Gjest Humre Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 flisa ligner på mora til Judge Amy ) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 - at en av de fetisjene Lillelurven skryter på seg har med sko å gjøre. Korrekt*s* 0 Siter
Lillelurven Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Solsikke er bekymret for skoleveien:-) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 At Anki er blitt FruAnki for ikke så lenge siden Og at Flisa er gift/kjereste med en som kan irritere en sten *whahahaha* 0 Siter
Anki Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 At SDD har piercing At Amiga har en E.T og digger den *s* At singu er DOL's mest korrekte og høflige mann 0 Siter
Anki Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 At Anki er blitt FruAnki for ikke så lenge siden Og at Flisa er gift/kjereste med en som kan irritere en sten *whahahaha* hehe - tror neppe hele DOL vet om at jeg har gifta meg Tviler sterkt på at folk følger med på mine innlegg 0 Siter
kie Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Solsikke er bekymret for skoleveien:-) Ja, eller bare at solsikke er bekymret. Punktum. Hønemor som hun er ;-) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 hehe - tror neppe hele DOL vet om at jeg har gifta meg Tviler sterkt på at folk følger med på mine innlegg Jammen..før het du bare Anki og nå heter du jo FruAnki såpass må de da vel skjønne ) 0 Siter
Anki Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Jammen..før het du bare Anki og nå heter du jo FruAnki såpass må de da vel skjønne ) hehe - kaller meg ikke for FruAnki her på DOL da - bare på nattprat Men de på nattprat har nok fått det med seg ja 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 hehe - kaller meg ikke for FruAnki her på DOL da - bare på nattprat Men de på nattprat har nok fått det med seg ja å nei...trodde det jeg *rød* 0 Siter
Solsikke Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Ja, eller bare at solsikke er bekymret. Punktum. Hønemor som hun er ;-) hehe, ja jeg er hønemor. Men skjerper meg, skjerper meg*s* Sendte jo eldstemann på leir to timers kjøring herfra og han skøyt med ordentlig gevær der*s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Lillelurven har masser av sko. Og ett klesskap fullt av klær flisa er bestemor og MsSophie har lyst på tatovering. 0 Siter
Amiga Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Alle vet at conan er en jente...? Nei det visste jeg ikke, kan du bevise eller motbevise det? ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 At SDD har piercing At Amiga har en E.T og digger den *s* At singu er DOL's mest korrekte og høflige mann Det tror jeg nok alle som har den gjør! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.