Gå til innhold

Barberer du deg?


Gjest Nybarbert og fin.....

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det på så lenge at jeg har fått brannsår :-).

Kan ikke bruke hårnapper heller. Hørene ryker bare. Det samme gjelder voks. Røttene følger ikke med og isteden blir det en rød kul. De er ganske hårdnakket de hårene særlig på leggene.

Så jeg har gått over til barbering men synes det er kjipt at man blir "skeggete" dagen etter.

Har du prøvd voks på salong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • Amiga

    5

  • Dorthe

    4

  • Taj Mahal

    4

Mest aktive i denne tråden

Forsvinner håret virkelig med hårfjerningskrem? Jeg har prøvd mange merker men det blir ikke borte. Så jeg ser ingen annen råd enn å barbere.

Den forsvinner ikke for alltid, hvis det er det du mener. Det gror jo tilbake etter et par uker. Har du mye og tett hår må du la den virke noen minutter ekstra. Forøvrig synes jeg voksing er best, men det tar så lang tid. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, det trenger du ikke.

For øvrig trenger du ikke å svare på film-trådene heller.

For å være helt ærlig, så behøver du ikke å innlyse oss med dine kunnskaper/vaner i noen tråder i det hele tatt.

IKKE SVAR PÅ NOE!

Så hyggelig du er, da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd voks på salong?

Ja det har jeg. Har tom prøvd hårfjerning med microlysis og da var det gratis voksing i lang tid fremover. For det første hjalp ikke behandlingene, 1200 kr pr behandling, og hårene kom igjen veldig fort etter voksingen også. Men det hjalp på venninnen min som ikke har så kraftig hårvekst som meg..

Jeg får være takknemlig for at jeg ikke er plaget med hår i ansiktet eller for mye på armene.

Også har jeg selvfølgelig masse hår på hodet også. Så noe godt følger jo med :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvinner ikke for alltid, hvis det er det du mener. Det gror jo tilbake etter et par uker. Har du mye og tett hår må du la den virke noen minutter ekstra. Forøvrig synes jeg voksing er best, men det tar så lang tid. :-)

Nei, jeg mente ikke det. Men krem virker overhodet ikke på meg. Men som jeg skriver til Amiga har jeg kraftig hårvekst.

Så jeg har egentlig gitt opp og da er barbering nesten hver dag løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg napper, jeg! Leggene og armhulene barberes selvfølgelig, men nedentil er det napping som gjelder. Auuuu!

Nå må du gi deg.

Du napper vel ikke bort alle kjønnshåra dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den sitte på lenger enn det står i bruksanvisningen, men ikke mer en 10 min.

Mener du at man kan fint bruke hårfjerningskrem nedentil (over det hele) - og alt blir HELT glatt?

Når kommer det da tilbake - og - blir det mye mykere hår da, enn om man barberer?

Det er det som er så kjipt med barberingen, at man er nødt å gjøre det hver dag, ellers stikker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, det trenger du ikke.

For øvrig trenger du ikke å svare på film-trådene heller.

For å være helt ærlig, så behøver du ikke å innlyse oss med dine kunnskaper/vaner i noen tråder i det hele tatt.

IKKE SVAR PÅ NOE!

Så, så, sitt heeeeelt i ro, så skal disse hyggelige menneskene ta på deg denne fiiiine trøyen med de lange armene og ta deg med til et vakkert og rolig sted.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ny barbert og fin..........

NEI, det trenger du ikke.

For øvrig trenger du ikke å svare på film-trådene heller.

For å være helt ærlig, så behøver du ikke å innlyse oss med dine kunnskaper/vaner i noen tråder i det hele tatt.

IKKE SVAR PÅ NOE!

Har du problemer med folk som faktisk har hygiene?

Hvorfor kan du ikke la være og lese svarene heller.

Hvordan klarer du og bli så provesert av noe så enkelt som fjerning av hår.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at man kan fint bruke hårfjerningskrem nedentil (over det hele) - og alt blir HELT glatt?

Når kommer det da tilbake - og - blir det mye mykere hår da, enn om man barberer?

Det er det som er så kjipt med barberingen, at man er nødt å gjøre det hver dag, ellers stikker det.

Helt glatt er det nok bare første dagen, det vokser ut men blir ikke så stivt som ved barbering,jeg kjenner ingen stikking etter noen dager og jeg gidder ikke å holde på hver dag!

Så lenge det ikke plager meg på sykkelen så får en gang i uken holde! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nybarbert og fin............

Jeg får pedofnatt av glattbarberte jenter.

Det var ikke spml. mitt.

Bareberer _du_ deg, eller i det minste rydder opp i urskogen?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glatt er det nok bare første dagen, det vokser ut men blir ikke så stivt som ved barbering,jeg kjenner ingen stikking etter noen dager og jeg gidder ikke å holde på hver dag!

Så lenge det ikke plager meg på sykkelen så får en gang i uken holde! :-)

Hehe E.T. sier ingen ting. Han bare brummer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stusser bittebitte litte granne for det vel?:)

Nei, fan heller. Tror aldri jeg har vært borti kvinnfolk som har ymtet frampå om denslags heller - tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar unna det som vokser utenfor bikinilinjen, ja. Stusser litt på det lengste ellers også, men ikke noi Kojak-stil ellers altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...