Gå til innhold

Barberer du deg?


Gjest Nybarbert og fin.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    6

  • Amiga

    5

  • Dorthe

    4

  • Taj Mahal

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liker stelte menn,ja:)

Nei, fan heller. Tror aldri jeg har vært borti kvinnfolk som har ymtet frampå om denslags heller - tvert i mot.

Får håpe du har liten hårvekst fra naturen sin side da..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI, det trenger du ikke.

For øvrig trenger du ikke å svare på film-trådene heller.

For å være helt ærlig, så behøver du ikke å innlyse oss med dine kunnskaper/vaner i noen tråder i det hele tatt.

IKKE SVAR PÅ NOE!

Hehehe... dette var dagens...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hehehe... dette var dagens...:)

*LER* (med deg , men _mest_ AV ikke undertegnet..*rister på hodet*)

Ja,det var det dagens..tror vedkommende har misforstått et eller annet for å si det sånn..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER* (med deg , men _mest_ AV ikke undertegnet..*rister på hodet*)

Ja,det var det dagens..tror vedkommende har misforstått et eller annet for å si det sånn..:)

Neida, hun hadde sikkert bare mensen, eller så snakker vi om en plante av en mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun hadde sikkert bare mensen, eller så snakker vi om en plante av en mann :)

Eller kanskje hun er en av de du jaget ut av senga fordi hun ikke hadde barbert seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Ja, jøss. Det holder ikke med ansiktet.

Pikken og ballene må selvfølgelig "renskes" - man følger da med i tiden. Rassen likeså, nå som jeg takket være DOL har fått opp øynene for analens gleder.

Ryggen tar jeg med voks - i kun et kjempedrag - bare for å kjenne på S/M-siden av meg. Legger/lår og brystkasse nappes for et og ett hår, av samme årsak. *dæven, jeg får reisning bare av å skrive om det*

Øyenbryn er selvfølgelig no' dritt, og han Geldorf i "The Wall" er jo ganske kuul dah... Så derfor forsvinner det.

Hår på hodet er bare en utgiftspost hos frisøren, så det barberer jeg selv ukentlig.

Hva står igjen da...? Jo, nesehår og ørehår. De er skikkelig ekle, og må selvfølgelig vekk.

Hvis det noe jeg har gått glipp av, er jeg takknemlig for svar. Hår er jo det mest unaturlige og ekle man kan tenke seg, og jeg vil jo selvfølgelig følge med i tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Neida, hun hadde sikkert bare mensen, eller så snakker vi om en plante av en mann :)

Tror det her dreier seg om en eneste gedigen plante uansett kjønn, og mens eller ei..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men det er sunnat..

Profeten har sakt det "

Og da er det vanlig at alle (eller nær alle) muslimer følger opp i handling dette ?

Hva betyr forresten "sunnat" ?

Ja det er det...hva sunnat er ser det jo ut som du allerede har forstått :)

Det er å følge profeten. Ellers finnes det mange bøker om Islam om du vil vite mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det her dreier seg om en eneste gedigen plante uansett kjønn, og mens eller ei..;)

Ja, det har du nok ganske sikkert rett i...

Nå skal jeg spise is, jeg... Helvetes feberterrorisme...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, det har du nok ganske sikkert rett i...

Nå skal jeg spise is, jeg... Helvetes feberterrorisme...:(

Hva, har du blitt mer syk? Trodde det hadde gått over jeg lille venn!

Men huff da..du får bare slappe heelt av da, spis is med god samvittighet :)

Legg en kald klut over pannen og, det hjelper litt på avkjølingen. Skal tenke bli frisk tanker for deg, jeg, det er ikke særlig mye mer jeg kan gjøre fra denne avstanden :)

*mange god bedringsklemmer fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...