Velouria Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hårfjerningskrem og/eller voks er tingen. Barberhøvel bare om jeg har ekstremt dårlig tid. 0 Siter
Gjest lurer fælt Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Ja det er det...hva sunnat er ser det jo ut som du allerede har forstått Det er å følge profeten. Ellers finnes det mange bøker om Islam om du vil vite mere Jeg er vel ikke helt blank på islam. Har nettopp lest en bok sterkere enn horrorfilmer : Siddiqi, Mohammad Iqbal : Slik straffer Islam : en gjennomgang av straffelovgivning og straffeutmåling basert på Koranen og Sharia'en, slik det fungerer i en rekke lan d i dag / av Mohammad Iqbal Siddiqi ; oversatt av Alf Krüger. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Jeg er vel ikke helt blank på islam. Har nettopp lest en bok sterkere enn horrorfilmer : Siddiqi, Mohammad Iqbal : Slik straffer Islam : en gjennomgang av straffelovgivning og straffeutmåling basert på Koranen og Sharia'en, slik det fungerer i en rekke lan d i dag / av Mohammad Iqbal Siddiqi ; oversatt av Alf Krüger. Det finnes mange forfattere og mange meninger blandt dem som alle andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.