Gjest Mona Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Jeg går på høyskole nå og lurer på om det er riktig at jeg kan søke om stipend fra Lånekassen når jeg mottar attføring? Samtidig lurer jeg på om det er riktig at jeg kan søke om støtte til barnepass selvom jeg har dagmamma og kontantstøtte av den grunn? I såfall høres det merkelig ut. Snakk om utnytting av systemet i såfall. 0 Siter
Kaiagull Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Hei. Du kan jo søke men du må oppgi dine inntekter, er de for høye - no stipend. Det med barnepass vet jeg ikke noe om. Lykke til. Hilsen 0 Siter
Reg@ Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det er helt riktig at du kan få både kontantstøtte og stønad til barnepass (opp til 70% av dokumenterte utgifter), vel og merke dersom du er enslig forsørger under en viss inntekt. Fullt lovlig, og mye brukt. Inkludert av undertegnede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.