Gå til innhold

SDD


Gjest Batman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan vel trygt si at han er noe uheldig, og at han kanskje burde roe alkoholinntaket.

Det er vel litt søkt å kalle det uhell nå, det er ikke akkurat første gangen denne tullingen har driti på draget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt søkt å kalle det uhell nå, det er ikke akkurat første gangen denne tullingen har driti på draget.

Nei, men man kan si det sånn at han er uheldig veldig mange ganger.

Jeg aner ikke hva som skjedde på lørdag, annet enn hva jeg har lest i avisa, men tidligere vet jeg i hvertfall at hans aggresivitet har vært betraktlig oppskrytt i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men man kan si det sånn at han er uheldig veldig mange ganger.

Jeg aner ikke hva som skjedde på lørdag, annet enn hva jeg har lest i avisa, men tidligere vet jeg i hvertfall at hans aggresivitet har vært betraktlig oppskrytt i media.

Jeg tror ikke noe på at en person er så veldig uheldig hele tiden. Det er nok hans egen feil at han kommer opp i de situasjonene han gjør. Det er ikke uhell, men rett og slett en konsekvens av måten han oppfører seg på. Når han er en person som er profilert slik han er, må han ta hensyn til deg og dermed passe seg ekstra godt. Tåler han ikke alkohol, så må han rett og slett ta hensyn til det og ikke drikke. Nytter ikke å komme etterpå å skylde på fylla eller at han var uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel trygt si at han er noe uheldig, og at han kanskje burde roe alkoholinntaket.

Jeg er også uheldig med tempramanget i fylla..*s*

Det er ikke min skyld at jeg er kverrulant...Det er bare uhell......*s*

Helt sant!! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på at en person er så veldig uheldig hele tiden. Det er nok hans egen feil at han kommer opp i de situasjonene han gjør. Det er ikke uhell, men rett og slett en konsekvens av måten han oppfører seg på. Når han er en person som er profilert slik han er, må han ta hensyn til deg og dermed passe seg ekstra godt. Tåler han ikke alkohol, så må han rett og slett ta hensyn til det og ikke drikke. Nytter ikke å komme etterpå å skylde på fylla eller at han var uheldig.

Det er vel litt avhengig av akkurat hva han gjør, men det meste av det han har gjort er framstilt helt feil i media.

Jeg har vært der flere ganger, og kjenner meg ikke igjen i det jeg leser i avisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på at en person er så veldig uheldig hele tiden. Det er nok hans egen feil at han kommer opp i de situasjonene han gjør. Det er ikke uhell, men rett og slett en konsekvens av måten han oppfører seg på. Når han er en person som er profilert slik han er, må han ta hensyn til deg og dermed passe seg ekstra godt. Tåler han ikke alkohol, så må han rett og slett ta hensyn til det og ikke drikke. Nytter ikke å komme etterpå å skylde på fylla eller at han var uheldig.

Det er vel litt avhengig av akkurat hva han gjør, men det meste av det han har gjort er framstilt helt feil i media.

Jeg har vært der flere ganger, og kjenner meg ikke igjen i det jeg leser i avisa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også uheldig med tempramanget i fylla..*s*

Det er ikke min skyld at jeg er kverrulant...Det er bare uhell......*s*

Helt sant!! =o)

Men han er ikke uheldig med temparamentet.

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen om alt snakk om aggresivitet.

Dumhet; greit nok, men ikke i forhold til vold, slossing, krangling, eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel litt avhengig av akkurat hva han gjør, men det meste av det han har gjort er framstilt helt feil i media.

Jeg har vært der flere ganger, og kjenner meg ikke igjen i det jeg leser i avisa.

Selvsagt er dette ett godt poeng du har der. Jeg tviler heller ikke på at pressen skriver mye usant eller skriver mye som er sterkt på kanten. Men dette er noe han må ta hensyn til, derfor må han være ekstra forsiktig. Klarer han ikke det må han unngå å havne i slike situasjoner. I hans situasjon må han være mye mer forsitktig enn deg og meg. Desverre er det sånn og det burde han forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...