Gå til innhold

Hjelp, sugemerke!!


Gjest vampyria

Anbefalte innlegg

I natt så virket det som en god ide å be kjæresten min lage et sugemerke mens vi elsket. In the heat of the night så å si.

I dag våkner jeg til et sugemerke på størrelse med keiko. Iiik! Kan ikke ha sugermerke, er jo voksen for pokker! ;)

Hvordan bli kvitt det fortest mulig? Har vage minner om tannkrem fra min fjortistid, men..?

*vurderer plaster*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kalle deg selv for voksen er vel å ta litt hardt i. For det første så _ber_ man ikke å få sugemerke, man får det som regel ufrivillig i tenårene som regel.

Men nå er skaden skjedd. Ta på høyhalset genser og svett litt fordi du ba jo tross alt om det selv.

*ler latterlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle deg selv for voksen er vel å ta litt hardt i. For det første så _ber_ man ikke å få sugemerke, man får det som regel ufrivillig i tenårene som regel.

Men nå er skaden skjedd. Ta på høyhalset genser og svett litt fordi du ba jo tross alt om det selv.

*ler latterlig*

Hva er galt med ett lite "love bite" fordi om man er voksen da?Man er voksen den dagen man kan leke.....

Men rådet om høyhalset var ikke dumt...Får håpe det ikke er sol hos deg i dag da vampyria:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med ett lite "love bite" fordi om man er voksen da?Man er voksen den dagen man kan leke.....

Men rådet om høyhalset var ikke dumt...Får håpe det ikke er sol hos deg i dag da vampyria:)

Hehe, er uheldigvis knallsol og kjempevarmt ute nå.

Prøver sminke i tykke lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle deg selv for voksen er vel å ta litt hardt i. For det første så _ber_ man ikke å få sugemerke, man får det som regel ufrivillig i tenårene som regel.

Men nå er skaden skjedd. Ta på høyhalset genser og svett litt fordi du ba jo tross alt om det selv.

*ler latterlig*

Tror jeg ser veldig mange fra dol på bussen og trikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, er uheldigvis knallsol og kjempevarmt ute nå.

Prøver sminke i tykke lag :)

Til en annen gang ...kjøp Arnicasalve på apotek som fører homøopatiske midler, bra til bruk på alle slags blåmerker - men den må gnis inn straks (altså ikke morgenen etter). Ettersom det er så varmt, var det bedre med et lite chiffonskjerf, sånn knytta på siden, var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...