Gå til innhold

Ungkaren- En selsom opplevelse..


conan

Anbefalte innlegg

I går måtte jeg akseptere at kona på død og liv skulle se på dette programmet- det var jo bare tre damer igjen- og jeg må si at jeg ble lettere sjokkskadet over konseptet, ungkaren og damene.

Konseptet: Ta en kjekk ungkar med god bakgrunn, sleng han sammen med en noen giftesyke kvinner and let the games begin... Målet er at han skal fri til en av disse på slutten av serien, etter at han gjennom dating har blitt mer kjent med et stadig snevrere utvalg av kvinnene. Det høres jo morsomt ut, men, og dette er et stort MEN!!, det er jo faen meg på ordentlig!!??

I løpet av noen få uker skal denne karen velge og vrake blandt en haug med flotte kvinner, og han rekker jo knapt å lære navnene på dem, før han må sende dem hjem. For disse fnisende kvinnene er jo situasjonen omtrent den samme, selv om de bare behøver å bli kjent med en person og si ja eller nei til videre lek.. unnskyld, ekteskap..

Han: Fyren ser selvfølgelig godt ut, men har har så alt for åpenbart kun et mål, og det er å komme ned i trusene på disse damene så fort som mulig. Gitt utvalget av damer, resortene de besøker osv, så har jeg isolert sett forståelse for det.. Men, dersom han skal gifte seg med den siste utvalgte, må det jo bli litt rart for dem begge å se programserien, der han bare noen dager før han gikk ned på kne, koste, råklina og grisepulte på flere av de andre "konkurentene"... Eller er det bare jeg som er litt gammeldags?

Damene: Som høner på en vagle sitter de der, vakre, velutdannede, i lekre svarte cocktailkjoler og smiler og fniser til alt som måtte komme fra ungkaren (Vel, nå var jo denne Shannon et oppløftende unntak), og alt de kan gjøre er å være så deilige og føyelige som mulig i håp om å få være med på videre kvalifisering. Og seieren? for den deiligste og føyeligste er at man blir gift med en fyr man knapt kjenner fra noen hektiske uker i LALA-land, and they lived happily ever after?? Å dum gårean å blia?

Forøvrig skulle jeg likt å se den tv-stasjon som hadde våget å sende dette programmet i 1980..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av nøyaktig nedskrevne grunner har jeg ikke engang fått med meg reklamen for det programmet engang.

Kunne de ikke heller hoppet over alt dilldallet og laget en serie om når det går til helvete med den kjerringa han valgte?!

DET hadde blitt mer action det! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så min første episode i går jeg også...brrr

Men det er jo fucking America..

Hmm... hvilken kanal går det på? Høres ut som ei noget spesiell kveldsunderholdning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"I går måtte jeg akseptere at kona..."

conan - du er jente. No? Jeg syntes du skrev det i går.

*forvirret* :)

Jeg lever i parnerskap og barberer ikke leggene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså jeg som ikke har TVNorge...

*Furter*

Du går så avgjort ikke glipp av noe. Jeg så første episode, og dette er det desidert mest idiotiske og provoserende jeg har sett. De cocktailkledde svermet omkring den "kjekke" : Velg meg! Velg meg! Allerede i første program skulle han velge ut de såkalte heldige som gikk videre. Han tenkte seg om godt og lenge, og ropte opp en etter en. "Will you accept this rose.." var spørsmålet. "I`ll be honoured" var det ydmyke og taknemlige svaret.

Spy og drite!

Det påfallende med denne settingen blir jo også at alle kvinnene vil ha den ene mannen og konkurrerer om ham. Hadde det enda vært litt begge veier, dvs. flere menn å velge blant. Jeg fikk klare assosiasjoner til hanefar i hønsegården: Hvem skal jeg bedekke i dag, tro?

Nei, jeg sier det igjen: Takke meg til skrikinga på Ricki Lake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er knipsk, dobbeltmoralsk, intolerant, meget gammeldags og forøvrig fullstendig under tøffelen på partneren din.

Det å sjekke ut varene før man kjøper er da helt normalt. Jeg skjønner jeg har gått glipp at enda et forbrukerprogram og skal snarest rette opp fadesen så snart jeg finner ut hvilken rottekanal det vises på.

Jøsses.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du går så avgjort ikke glipp av noe. Jeg så første episode, og dette er det desidert mest idiotiske og provoserende jeg har sett. De cocktailkledde svermet omkring den "kjekke" : Velg meg! Velg meg! Allerede i første program skulle han velge ut de såkalte heldige som gikk videre. Han tenkte seg om godt og lenge, og ropte opp en etter en. "Will you accept this rose.." var spørsmålet. "I`ll be honoured" var det ydmyke og taknemlige svaret.

Spy og drite!

Det påfallende med denne settingen blir jo også at alle kvinnene vil ha den ene mannen og konkurrerer om ham. Hadde det enda vært litt begge veier, dvs. flere menn å velge blant. Jeg fikk klare assosiasjoner til hanefar i hønsegården: Hvem skal jeg bedekke i dag, tro?

Nei, jeg sier det igjen: Takke meg til skrikinga på Ricki Lake.

*s* - syns det er STOR underholdning jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er knipsk, dobbeltmoralsk, intolerant, meget gammeldags og forøvrig fullstendig under tøffelen på partneren din.

Det å sjekke ut varene før man kjøper er da helt normalt. Jeg skjønner jeg har gått glipp at enda et forbrukerprogram og skal snarest rette opp fadesen så snart jeg finner ut hvilken rottekanal det vises på.

Jøsses.....

Du er ikke beæret med en giftering på fingeren, skjønner jeg... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker du deg bort.... Giftering? Why? Får jeg taket på noen da? ;o)

Klart en giftering gir deg taket på noen. Hvorfor tror du alle disse kvinnfolkene ellers er med på dette programmet?

Bortsnakkingen skyldes selvfølgelig ubehaget ved å måtte konfronteres med din på spikeren karakterestikk av undertegnede... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart en giftering gir deg taket på noen. Hvorfor tror du alle disse kvinnfolkene ellers er med på dette programmet?

Bortsnakkingen skyldes selvfølgelig ubehaget ved å måtte konfronteres med din på spikeren karakterestikk av undertegnede... :-)

Du, min kjære. Det ekteskapet ditt får mer og mer preg av en svart kommedie *s*.

Når det gjelder damene i Ungkaren; det kan jo rett og slett hende at de alle sammen er helt Duracell og at det ikke har noe med ringen å gjøre. Rent hypotetisk :o))

Hvilken ring skal jeg velge om jeg ikke ønsker å ha taket på noen? Angstringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, min kjære. Det ekteskapet ditt får mer og mer preg av en svart kommedie *s*.

Når det gjelder damene i Ungkaren; det kan jo rett og slett hende at de alle sammen er helt Duracell og at det ikke har noe med ringen å gjøre. Rent hypotetisk :o))

Hvilken ring skal jeg velge om jeg ikke ønsker å ha taket på noen? Angstringen?

Alle ekteskap starter som en romanse, blir til en komedie og ender som en tragedie. Det er bare opplest og vedtatt, men lærer vi for det....??

Når det gjelder valg av ring for deg, ville jeg helt klart gått for biteringen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må jeg bekjenne at jeg så litt på noe som heter "Den eneste ene" på dansk TV3 i går. Opplegget der er at tre jenter skal date en del mannfolk, og målet er at en av dem skal gifte seg etter 12 uker.

Nå til poenget: Presten som skal vie en av de tre pigerne kom med en klok uttalelse:

Det går ikke an å jakte på kjærligheten. Det er kjærligheten som finner deg, ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...