Gå til innhold

Ungkaren- En selsom opplevelse..


conan

Anbefalte innlegg

Det programmet er jo genialt -de har virkelig satt på spissen alt det vi lærer i de amerikanske tv-seriene som Ally McBeal, Sex og Singelliv og Friends -at det eneste saliggjørende for en kvinne er å finne en mann å gifte seg med. Hva kan ellers være årsaken til at 30 pene damer med utdannelse melder seg på noe sånt..? Det mest merkelige med dette programmet er nemlig hvor normale de som er med faktisk er. Det er fascinerende!

Han fyren blir bare en bifigur -det er damene som gjør denne serien severdig, det er interessant å se hvor langt de faktisk går i konkurransen med de andre. Jeg er enig i at Shannon skilte seg ut, men han skjønte ikke helt hennes poeng. Det var vel henne han burde satset på, nettopp p.g.a hennes ståsted..

Han "bacheloren" er forresten ikke særlig kjekk eller interessant, og han har taléfeil :)

Derfor enda mer interessant å se at ikke én av damene så langt har sagt nei til en rose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det programmet er jo genialt -de har virkelig satt på spissen alt det vi lærer i de amerikanske tv-seriene som Ally McBeal, Sex og Singelliv og Friends -at det eneste saliggjørende for en kvinne er å finne en mann å gifte seg med. Hva kan ellers være årsaken til at 30 pene damer med utdannelse melder seg på noe sånt..? Det mest merkelige med dette programmet er nemlig hvor normale de som er med faktisk er. Det er fascinerende!

Han fyren blir bare en bifigur -det er damene som gjør denne serien severdig, det er interessant å se hvor langt de faktisk går i konkurransen med de andre. Jeg er enig i at Shannon skilte seg ut, men han skjønte ikke helt hennes poeng. Det var vel henne han burde satset på, nettopp p.g.a hennes ståsted..

Han "bacheloren" er forresten ikke særlig kjekk eller interessant, og han har taléfeil :)

Derfor enda mer interessant å se at ikke én av damene så langt har sagt nei til en rose...

Det er det verste kvasiintelektuelle forsvaret for å bli sittende å se på det romantiske mølet, jeg noensinne har lest.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er KULT! går hver mandag, ca. kvart på åtte, tvNorge.

Neste gang er det talkshow klokken 20, og episode etterpå.

Blir moro å høre hva damene synes om fyren etter å ha fått tenkt litt.

-Og blitt dumpa... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo absolutt ikke noe jeg ville deltatt på selv, men det har jo stor underholdningsverdi. Hvertfall her hjemme. Litt morsomt å se på mennesker gjøre sånne rare ting.

Titter, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det programmet er jo genialt -de har virkelig satt på spissen alt det vi lærer i de amerikanske tv-seriene som Ally McBeal, Sex og Singelliv og Friends -at det eneste saliggjørende for en kvinne er å finne en mann å gifte seg med. Hva kan ellers være årsaken til at 30 pene damer med utdannelse melder seg på noe sånt..? Det mest merkelige med dette programmet er nemlig hvor normale de som er med faktisk er. Det er fascinerende!

Han fyren blir bare en bifigur -det er damene som gjør denne serien severdig, det er interessant å se hvor langt de faktisk går i konkurransen med de andre. Jeg er enig i at Shannon skilte seg ut, men han skjønte ikke helt hennes poeng. Det var vel henne han burde satset på, nettopp p.g.a hennes ståsted..

Han "bacheloren" er forresten ikke særlig kjekk eller interessant, og han har taléfeil :)

Derfor enda mer interessant å se at ikke én av damene så langt har sagt nei til en rose...

Det er sikkert noen av de som allerede har blitt stemt ut som ville sagt nei til en rose sånn etterhvert. Sier jo ikke nei i begynnelsen, vil jo gjerne se hvor langt man kan gå. Dessuten var det jo mange artige ting de fikk være med på.

Kommer denne serien på norsk, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er KULT! går hver mandag, ca. kvart på åtte, tvNorge.

Neste mandag begynner det åtte da vi får møte de utstemte damene og høre hva de mener om bla denne Alex nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang er det talkshow klokken 20, og episode etterpå.

Blir moro å høre hva damene synes om fyren etter å ha fått tenkt litt.

-Og blitt dumpa... :-)

JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada - jeg skjønner det suger at det ikke er du som er bacheloren.

Det hadde seffers vært dritkult å vært bacheloren dersom man hadde sluppet dette giftetullet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går så avgjort ikke glipp av noe. Jeg så første episode, og dette er det desidert mest idiotiske og provoserende jeg har sett. De cocktailkledde svermet omkring den "kjekke" : Velg meg! Velg meg! Allerede i første program skulle han velge ut de såkalte heldige som gikk videre. Han tenkte seg om godt og lenge, og ropte opp en etter en. "Will you accept this rose.." var spørsmålet. "I`ll be honoured" var det ydmyke og taknemlige svaret.

Spy og drite!

Det påfallende med denne settingen blir jo også at alle kvinnene vil ha den ene mannen og konkurrerer om ham. Hadde det enda vært litt begge veier, dvs. flere menn å velge blant. Jeg fikk klare assosiasjoner til hanefar i hønsegården: Hvem skal jeg bedekke i dag, tro?

Nei, jeg sier det igjen: Takke meg til skrikinga på Ricki Lake.

Hehe... ok da :)

Jeg får forøvrig fnatt av Ricky Lake, selv om det hender jeg ser det når jeg er hos foreldrene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...