Gå til innhold

Kjøpe vaskemaskin...


spirito

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om å kjøpe en vaskemaskin, en Philips Whirpool 1200 avvg 776, ti år eller muligens nyere. Dama husket ikke heeelt hvor gammel den var. Hun skulle ha 1000 kroner for den.

Er dette en grei vaskemaskin? Er ikke ti år gammelt?

Trenger litt eksperthjelp her *kremt*

HVa bør jeg evt. se etter hvis jeg skal SE den før jeg kjøper den?

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ti år gammal synes jeg er for gammalt. Iaffall for tusen kroner.

Så jeg bør si nei takk og heller finne noe annet? Vaskemaskinen står i leiligheten jeg har kjøpt, så jeg slipper jo å bære den opp til 4. etg, også slipper jeg å installere den...

Men jeg synes den høres gammel ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 kr for en 10 år gammel vaskemaskin er ågerpris. Du kan få en splitter ny for 3000- 4000 kr...

Takk for svar! Jeg synes også det var dyrt for en så gammel en.

*sender neitakk-sms til vaskemaskindama*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg bør si nei takk og heller finne noe annet? Vaskemaskinen står i leiligheten jeg har kjøpt, så jeg slipper jo å bære den opp til 4. etg, også slipper jeg å installere den...

Men jeg synes den høres gammel ut...

Og hun slipper å bære den fire etasjer ned. By henne 500 kr i stedet, eller så får hun ta med seg maskinen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg bør si nei takk og heller finne noe annet? Vaskemaskinen står i leiligheten jeg har kjøpt, så jeg slipper jo å bære den opp til 4. etg, også slipper jeg å installere den...

Men jeg synes den høres gammel ut...

Vel, be HENNE om å betale DEG tusen kroner for å ha skramlet stående...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...