Gå til innhold

'Norsk mat'


Gjest bon apetit

Anbefalte innlegg

Neida!!! Man må ikke være oppvokst med pinnekjøtt for å synes det er godt, asså!!! ;o)

Trodde ikke det var noe for meg helt til jeg ble nødet til å smake på julefeiring hos min samboers familie (jeg hadde med egen svineribbe i flere år..) - og året etter - gjett hvem som spiste flest pinner???? MEG!!! Og nå er det kun pinnekjøtt på julaften hos oss!!!! Namme-namm!! :o)

Ja det er nydelig, etter jul lager jeg lapskaus av pinnekjøtt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er nydelig, etter jul lager jeg lapskaus av pinnekjøtt! :-)

Åh - det har jeg ikke prøvd!!! Takk for tipset - blir det noe igjen skal jeg jammen mekke lapskaus!!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har faktisk spist pinnekjøtt, to ganger, så det er ikke bare slik at jeg tror det er fælt, jeg vet det. Jeg skal alltids klare å presse ned et par stykker uten å lage altfor mange grimaser. Man er da høflig.

Nei, da skal jeg ikke si mer, jeg!! :) Men det stemmer ikke alltid - det er sikkert! :o)

*gleder seg til jul og masse pinnekjøtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke pinnekjøtt og raspeballer kan bli vel mye norsk for noen som ikke har prøvd det før? :-)

Jo, mulig det. Raspeballer blir litt mye for meg til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...