molly1365380377 Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg prøver meg i åpent forum for å få andres meninger. Jeg falt ned ca. 2 meter for noen dager siden. Slo meg kraftig i nakke og rygg. Jeg har fått hjelp av en fysioterapeut som knakk på plass noen ryggvirvler. Jeg føler jeg har en jernklave rundt nakke/hals. Jeg verker også når jeg snur på hodet. Jeg undrer om man kan kjenne brist i nakkevirvlene på noen måte eller om jeg bare er skikkelig mørbanket? Har ikke vært hos lege, tenker vel at det går over. Har noen andre noen meninger om dette? Takk! 0 Siter
afytos Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Falt du ned 2 meter og landet på ryggen??!!! Jeg hadde gått til lege og fått en henvisning til røntgen. Men nå er jeg alltid litt "redd" av meg hvis noe voldsomt skjer meg ;-) 0 Siter
nalle noll Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg ville ha bestilt en time hos legen, og bedt om en henvisning til røntgen :0) 0 Siter
snooker Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Selvfølgelig har vi en mening om dette: Kom deg til legen og i røntgen umiddelbart!!!!!!!!!! 0 Siter
naiv Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Selvfølgelig har vi en mening om dette: Kom deg til legen og i røntgen umiddelbart!!!!!!!!!! Nå må gå til sengs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.