Gå til innhold

Loggføres samtaler på msn?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg lurte på om det er mulig å spore private samtaler på msn i PC'en.

Finnes det noen logg av noe slag, som gjør det mulig å ta utskrift av dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg har søkt i all informasjon på maskinen, men kan ikke finne innhold i konversasjon fra msn i noen filers innhold. Ingen filanvn eller mapper eller hjelpefiler tyder på forekomst av noen logg. Etter at msn er lukket, er alt forsvunnet fra minnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg har søkt i all informasjon på maskinen, men kan ikke finne innhold i konversasjon fra msn i noen filers innhold. Ingen filanvn eller mapper eller hjelpefiler tyder på forekomst av noen logg. Etter at msn er lukket, er alt forsvunnet fra minnet.

Takk for hjelpen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt i all informasjon på maskinen, men kan ikke finne innhold i konversasjon fra msn i noen filers innhold. Ingen filanvn eller mapper eller hjelpefiler tyder på forekomst av noen logg. Etter at msn er lukket, er alt forsvunnet fra minnet.

Vær oppmerksom på at den du har snakket med kan ha brukt en annen klient (f.eks Trillian) som støtter logging. Jeg har logger av alle MSN-samtaler. Så selv om de ikke finnes på din maskin kan de finnes andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ønsker å ta vare på msn-samtaler må man manuelt lagre vindusinnholdet som tekstfil via Filmenyen øverst til venstre i messenger-skjermbildet. Med mindre du har gjort det er det ingen spor etter samtalen på maskinen din.

Det kan jo være at en av de du "pratet" med har lagret samtalen på sin maskin, men det er kanskje ikke relevant for det du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vær oppmerksom på at den du har snakket med kan ha brukt en annen klient (f.eks Trillian) som støtter logging. Jeg har logger av alle MSN-samtaler. Så selv om de ikke finnes på din maskin kan de finnes andre steder.

Altså i den andre enden kan en bruker ha logg over dine samtaler med den brukeren ? Snakker vi altså om meldingssytemet MSN som kan bruke flere ulike klienter ? Hvis du kun har standardklineten på din maskin vil ikke noen som snoker på -din- maskin finne noe.

Det finnes tasteinspillingsprogrammer som kan logge ALT som foregår på maskinen uten at brukeren vet om det, og snokeren kan eterpå spille av eller lese logg over alt som har foregått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså i den andre enden kan en bruker ha logg over dine samtaler med den brukeren ? Snakker vi altså om meldingssytemet MSN som kan bruke flere ulike klienter ? Hvis du kun har standardklineten på din maskin vil ikke noen som snoker på -din- maskin finne noe.

Det finnes tasteinspillingsprogrammer som kan logge ALT som foregår på maskinen uten at brukeren vet om det, og snokeren kan eterpå spille av eller lese logg over alt som har foregått.

Selvsagt, men det var ikke spesifisert i det opprinnelige innlegget at det kun var brukerens egen PC det gjaldt, derfor advarselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Selvsagt, men det var ikke spesifisert i det opprinnelige innlegget at det kun var brukerens egen PC det gjaldt, derfor advarselen :)

Tenkte ikke på det, men det kommer godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså i den andre enden kan en bruker ha logg over dine samtaler med den brukeren ? Snakker vi altså om meldingssytemet MSN som kan bruke flere ulike klienter ? Hvis du kun har standardklineten på din maskin vil ikke noen som snoker på -din- maskin finne noe.

Det finnes tasteinspillingsprogrammer som kan logge ALT som foregår på maskinen uten at brukeren vet om det, og snokeren kan eterpå spille av eller lese logg over alt som har foregått.

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...