Gå til innhold

FU: Hvilken dag i uka er din "tv-dag"?


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet det!

*hulk*

Hater at Tv2 bytter serier på den måten.

Jeg sjekka det Her & Nå bladet som tilfeldigvis lå slengt i sofan. Det er Ally.

Det Her & Nå bladet er ikke mitt altså. tror det er noe søsteren min har lagt igjen eller kanskje gullungen har kjøpt det eller kanskje katta fant det ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Judging Amy og Friends jeg også. Ally er ikke min favoritt. Syntes det var morsomt i begynnelsen, men tapte seg veldig. Forresten så jeg alltid på Akutten på torsdager før. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Judging Amy og Friends jeg også. Ally er ikke min favoritt. Syntes det var morsomt i begynnelsen, men tapte seg veldig. Forresten så jeg alltid på Akutten på torsdager før. :o)

Kommer det nye episoder snart?

Jeg savner akutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka det Her & Nå bladet som tilfeldigvis lå slengt i sofan. Det er Ally.

Det Her & Nå bladet er ikke mitt altså. tror det er noe søsteren min har lagt igjen eller kanskje gullungen har kjøpt det eller kanskje katta fant det ute.

*dobbelthulk*

Ally er kanskje grei nok, men _ikke_ som erstatning for Amy!

Ja, jeg samler bare på Se & Hør for å gi til venterommet hos legen, jeg.

*snill*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis er det tirsdag, med Judging Amy, Friends og Kongen av Queens. Men nå er jo Amy ute, og erstattet med den nevrotiske høna Ally McBeal, noe som legger en demper på tirsdagsstemningen.

Dermed lurer jeg på om ikke torsdagen seiler opp som en ny favoritt, med 71 grader nord og Sex og Singelliv.

For øvrig er jeg jublende glad for at Presidenten nå sendes på søndagskvelden. Det er en vanvittig bra serie!

Manda, onsdag og lørdag er TV-messige IKKE-dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dobbelthulk*

Ally er kanskje grei nok, men _ikke_ som erstatning for Amy!

Ja, jeg samler bare på Se & Hør for å gi til venterommet hos legen, jeg.

*snill*

Tirsdag er favorittkvelden, og så er det så himla synd at Ally kommer samtidig med CSI på tvNorge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Har noen programmer jeg følger med på nesten hver dag jeg tror jeg..unntatt i helgen, da er det jo bare dritt på TV uansett syns jeg.

Men det er vel tirsdag som er TV dag nr.1. Ser på C.S.I og Friends for det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har det vært for meg. Hørte på introduksjonen for tvkvelden at nye episoder med ally starter fra og med i dag. Så da blir tirsdag fortsatt min tv-kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag, uten tvil.

Syns det er synd at Judging Amy er slutt, men bestemte meg for å gi Ally en sjanse, etter reklamesnuttene de siste dagene...

Det var gøy ikveld, så jeg tror nok at tirsdag fortsatt er min tv-kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...