Gå til innhold

FU: Hvilken dag i uka er din "tv-dag"?


kie

Anbefalte innlegg

Tirsdag her også.

Ally McBeal, Friends, Kongen av Queens og hvis jeg ikke kommer meg opp av sofaen blir det litt av Son of the beach (som forøvrig er veldig teit) og x-files. Til da har jeg som regel sovnet, men ikke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis er det tirsdag, med Judging Amy, Friends og Kongen av Queens. Men nå er jo Amy ute, og erstattet med den nevrotiske høna Ally McBeal, noe som legger en demper på tirsdagsstemningen.

Dermed lurer jeg på om ikke torsdagen seiler opp som en ny favoritt, med 71 grader nord og Sex og Singelliv.

For øvrig er jeg jublende glad for at Presidenten nå sendes på søndagskvelden. Det er en vanvittig bra serie!

Manda, onsdag og lørdag er TV-messige IKKE-dager.

Ja, onsdag er definitivt den verste tv-dagen. Ingen sånn halvbrae nødsituasjonsprogrammer en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka det Her & Nå bladet som tilfeldigvis lå slengt i sofan. Det er Ally.

Det Her & Nå bladet er ikke mitt altså. tror det er noe søsteren min har lagt igjen eller kanskje gullungen har kjøpt det eller kanskje katta fant det ute.

*s* Eller kanskje det falt opp i vesken din på ventekontoret hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som høsten er her, blir det litt mer tv-titting.Ser knapt nok nyhetene.Prøver å huske det om det går en ok film, men det er så mye annet å gjøre om kveldene....Men har akkurat fått med meg at jeg har gått glipp av friends. Brukte å få med meg det, og Ally. I går så jeg begge deler.

Var ikke så gøy.

Skal heller oppdatere meg på endel filmer utover høsten, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det mandager, med "Mordkommisjonen". Savner den fortsatt, jeg!

Jeg ser igrunnen mest på TV når jeg jobber nattevakter, og da er det spes. Friends, Judging Amy, og Ally mcBeal jeg prøver å få med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag må jeg se 24 timer - den er såååå spennende!!! Og på tirsdager hender det jeg ser Ally og Friends..... Men mest viktig er det med mandagen.... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv??

*surfer videre*

Samme sier jeg... jeg ser aldri på tv lenger, synes det er så tungvindt system etter at jeg måtte ha hode på parabolantenna for å få se noe i det hele tatt. Jeg har NRK og TV3 Norge, Sverige og Danmark, og ZTV Norge og Sverige. Jeg har ikke funnet ut når noe går enda, elller om det i det hele tatt er noe spennende på noen av de kanalene...

Savner TV2 jeg, men gidder ikke betale 500 kroner mer i måneden bare for å få den en større Viasat-pakke som den kanalen er med i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...