Gå til innhold

Noen som har brødbakemaskin?


tonie

Anbefalte innlegg

Tenk, nå har jeg brødoppskrifter på favoritter. Åh, jeg er så husmoraktig at jeg blir helt rørt her jeg sitter! :-)

Går det bra med deg og lillis? Jeg så et bilde av ham her om dagen. En riktig kjekkas :-)

Bollebabyen ligger og snøfter ved siden av meg her, det er litt av et rituale for slike små å våkne..!

*skynder seg å taste mens det ennå er tid*

Vi har det så greit, alle sammen atte. :o) Selv storebroren er på høyde med situasjonen nå. Han har forøvrig også kastet seg inn i navnedebatten; Mikael er forkastet til fordel for "babybror"! Sånn er det bare.

Lykke til videre i din ferd mot husmorlivet! (Om du kjøper et par nye stilettstøvler så tror jeg det kan oppveie den linken, altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bollebabyen ligger og snøfter ved siden av meg her, det er litt av et rituale for slike små å våkne..!

*skynder seg å taste mens det ennå er tid*

Vi har det så greit, alle sammen atte. :o) Selv storebroren er på høyde med situasjonen nå. Han har forøvrig også kastet seg inn i navnedebatten; Mikael er forkastet til fordel for "babybror"! Sånn er det bare.

Lykke til videre i din ferd mot husmorlivet! (Om du kjøper et par nye stilettstøvler så tror jeg det kan oppveie den linken, altså).

Godt å høre at dere koser dere hele gjengen. Det er nesten så jeg...Nei, glem det ;-)

PS: Nye stilettstøvletter er på vei til en postkasse nær meg. Jeg ringte Lillevinkel i går, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, naiv. Det glemte jeg å spørre om. Vi samarbeider bra her. Vi kan jo bytte oppskrifter etterhvert;-)

Ja, det kan vi gjøre :-)

Jeg føler sterkt for å ha en slik kjøkkenduppeditt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også en slik maskin,men jeg er ikke helt fornøyd med brødene.

Eltekrokene blir jo bakt og stekt inni brødet.

Vanskelig å få de ut.

Brødene blir veldig smuldrete.

De oppskriftene som jeg har på brød er ikke så gode.

Det er veldig lett å rengjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt batterier på julaften hvert år, det gjør jeg enten det trengs eller ikke, lett å huske med stearinlys og greier.

Jippi jeg gleder meg til jul!!!!!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jippi jeg gleder meg til jul!!!!!

=o)

Ja det er en begivenhet å bytte batterier i varsleren, men jippiii ? Eller var det ribbe, pølse og akkevitt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er en begivenhet å bytte batterier i varsleren, men jippiii ? Eller var det ribbe, pølse og akkevitt ?

3 sist nevnte ja.....

Gla'ade jul hellige jul osv...

*Julestemt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

3 sist nevnte ja.....

Gla'ade jul hellige jul osv...

*Julestemt*

Det kan jeg like, f eks juleakkevitten har en 4-6 liv har jeg funnet ut. Den som kjøpes for å ha helt til nyttår, tømmes to-tre ganger før jul, så et par ganger til nyttår. Litt avhengig av hvor mye som tilføres fra andre kilder og velgjørere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg like, f eks juleakkevitten har en 4-6 liv har jeg funnet ut. Den som kjøpes for å ha helt til nyttår, tømmes to-tre ganger før jul, så et par ganger til nyttår. Litt avhengig av hvor mye som tilføres fra andre kilder og velgjørere.

Nja akevitten får stå i fred for meg i julen...men gløgg med en 2 liter vin i *Jammy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...