Gå til innhold

Swingkurs, men sambo vil ikke :(


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg har bestandig hatt lyst til å lære meg og danse swing. Men sambo vil ikke være med som min partner. Hva skal jeg gjøre for å overtale han? Jeg har spurt,bedt,lovet,truet og kjefta men ingenting hjelper.

Kanskje jeg bare skal begynne selv å fortelle om de lekkre mannfolka som deltar på kurset?

Tips og råd mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

REINlender går han vel med på???

;-)

Med vennlig hilsen

Nei Reinlender kan jeg:) Det lærte min bestemor meg som barn. Men sambo kan ikke danse i det hele tatt han:(

Vil du være med meg på Swingkurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mannen min med meg på svingkurs i vår, og det var kjempegøy :-)

Hvis ikke samboeren din vil, så gå aleine. Det er alltids noen å danse med. Skjønner at det kjekkeste hadde vært om han ble med, men vil han ikke så vil han ikke.........

Lykke til

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei Reinlender kan jeg:) Det lærte min bestemor meg som barn. Men sambo kan ikke danse i det hele tatt han:(

Vil du være med meg på Swingkurs?

Du skriver: "Vil du være med meg på Swingkurs?"

Blir det ikke litt langt å pendle?

Pluss at du bor på Nordpolen, og det er kanskje "litt" kaldt for meg som mener at alt under +25 grader er uanstendige temperaturer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Vil du være med meg på Swingkurs?"

Blir det ikke litt langt å pendle?

Pluss at du bor på Nordpolen, og det er kanskje "litt" kaldt for meg som mener at alt under +25 grader er uanstendige temperaturer.

Med vennlig hilsen

Kanskje større sjans for at han sier ja hvis du sier det er Swingers, og ikke swingkurs.

Swingkurs hadde ikke jeg giddet å være med på heller. Da blir man liksom 10 år eldre med èn gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje større sjans for at han sier ja hvis du sier det er Swingers, og ikke swingkurs.

Swingkurs hadde ikke jeg giddet å være med på heller. Da blir man liksom 10 år eldre med èn gang.

Solsikke streber etter å bli ti år eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Vil du være med meg på Swingkurs?"

Blir det ikke litt langt å pendle?

Pluss at du bor på Nordpolen, og det er kanskje "litt" kaldt for meg som mener at alt under +25 grader er uanstendige temperaturer.

Med vennlig hilsen

Neida jeg henter deg med julenissesleden og den drar så fort at du ikke vil kjenne kulden:) Rommene her holder minst 30 grader så det er ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datt nesten av stolen, trodde du skrev Swingers,he,he det hadde sikkert vært morsomt.

Gå alene, mange som gjør det.

Og kos dæ.

Ja skal du være med på Swingers da?:) Hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales ikke. Jeg fikk med meg gubben på kurs for ca. hundre år siden. Vi ble skikkelig uvenner. Hehe. Ingen tråkker meg på tærne.....

Hehe, sist jeg danset med sambo tråkket han meg masse på tærne. Men jeg elsker å danse og vil at han også skal lære det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Jeg tror det er liten vits i å prøve å overtale/true noen til å bli med på noe de ikke har lyst til.

Men du kan jo bare si at da går du alene. På de fleste swingkurs er ikke det noe problem - det er alltid noen som er alene og man bytter jo uansett dansepartnere mellom hver "sang" (ihvertfall på de kursene jeg har gått på).

Når du og sin samboer senere er på fest, får han jo bare akseptere at du danser med andre, siden han ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil han ikke bli med på kurs, eller vil han rett og slett ikke lære å danse?

Jeg har to alternative tips, der opplæringen kan foregå hjemme:

1. Kjøp en instruksjonsvideo. Jeg vet det finnes swingkurs få kjøpt.

2. Inviter et vennepar som er flinke til å danse, og som er villige til å lære dere. (Vennen danser med deg og kona med samboeren din.) Dette er en fin måte å lære på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle bare visst hvor moro det er når man har fått et "visst grep" om swing/bugg-dans!!!

Er det ingen menn han kjenner, som danser swing, og som kan fortelle han hvor moro det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...