Gå til innhold

Swingkurs, men sambo vil ikke :(


Solsikke

Anbefalte innlegg

Begynn på linedance i steden.

Like harry, man må ikke danse pardans og det inkluderer flere dansestiler i samme dans (Folk, Swing, Cha Cha, Walz, Tango, o.s.v.)

Line Dance er i dag ansett som seriøs dansestil! Det konkurreres både nasjonalt og internasjonalt innen Line Dance.

Det er kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn på linedance i steden.

Like harry, man må ikke danse pardans og det inkluderer flere dansestiler i samme dans (Folk, Swing, Cha Cha, Walz, Tango, o.s.v.)

Line Dance er i dag ansett som seriøs dansestil! Det konkurreres både nasjonalt og internasjonalt innen Line Dance.

Det er kjempegøy!

Ja, jeg må si meg enig her!

Og de som tror vi bare danser til køntri tar grundig feil :-)

Siste vi lærte i vår var til Robbie Williams og Nicole Kidman, Something Stupid.

Og hmmm...inbiller meg at du bor i Bodø? Her danser vi hver mandag, og så har vi en kveld i måneden hvor vi er på by'n og danser. Det danses forresten også en del swing de kveldene (på Stage).

Ja, jeg danser line dance.

*ute av skapet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn på linedance i steden.

Like harry, man må ikke danse pardans og det inkluderer flere dansestiler i samme dans (Folk, Swing, Cha Cha, Walz, Tango, o.s.v.)

Line Dance er i dag ansett som seriøs dansestil! Det konkurreres både nasjonalt og internasjonalt innen Line Dance.

Det er kjempegøy!

Line Dance er sikkert kjempe moro. Men det er swing jeg vil lære meg å danse ordentlig. Så det blir nok ett swingkurs etterhvert. Får se når*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er like grasiøs som samboern min skal du bare være glad til...

Ikke engang dressurkurs med strømhalsbånd ville fått ham noe særlig mer smidig enn en elefant i et glassmagasin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra selv du, det er helt sikkert flere som kommer alene! På slike kurs får man omtrent ikke danse med partneren sin likevel, for det går på rundgang hele tida.

Jeg har gått mange kurs, og det var vel bare på det aller første at jeg hadde med meg en kompis. På de videregående kursene dro jeg alene.

Der minna du meg på noe... tror det begynner her i morgen! :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er like grasiøs som samboern min skal du bare være glad til...

Ikke engang dressurkurs med strømhalsbånd ville fått ham noe særlig mer smidig enn en elefant i et glassmagasin!

Ahh dressurkurs med strømhalsbånd hadde virkelig vært noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår han godt. Ekte mannfolk danser ikke, men sitter i baren og drikker øl.

Men.. jeg er tydligvis ikke et ekte mannfolk, i og med at jeg flere ganger har vurdert å dra på swingkurs.. Men det må du ikke si til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår han godt. Ekte mannfolk danser ikke, men sitter i baren og drikker øl.

Men.. jeg er tydligvis ikke et ekte mannfolk, i og med at jeg flere ganger har vurdert å dra på swingkurs.. Men det må du ikke si til noen :)

Men da blir du med meg på swingkurs da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må si meg enig her!

Og de som tror vi bare danser til køntri tar grundig feil :-)

Siste vi lærte i vår var til Robbie Williams og Nicole Kidman, Something Stupid.

Og hmmm...inbiller meg at du bor i Bodø? Her danser vi hver mandag, og så har vi en kveld i måneden hvor vi er på by'n og danser. Det danses forresten også en del swing de kveldene (på Stage).

Ja, jeg danser line dance.

*ute av skapet*

Bodø...? Nei, har gener nordfra, men trives for godt i varmen til å kunne bo der, gitt. Jeg bor i Moss... Her er det i hvertfall "lov å være harry". Jeg tenkte at hvorfor ikke dra'n helt ut når jeg bor har allikevel, lissom.

Vi danser hver onsdag og jeg har ikke kommet lenger enn til nybegynnerkurset. Planen er å fortsette etter dette også og etter hvert kanskje melde meg på showgruppa. (Er vel kanskje litt ekshibisjonist?)

He, he. Kanskje vi treffes? Vet du at det er Norwegian Linedance festival på Gol 18.-20. oktober? Det hadde vært moro, det! Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen råd til deg, enda.

Hos oss var det omvendt. Det var jeg som ikke hadde lyst til å lære denne dansen.

Det med de lekre mannfolka kan du nevne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø...? Nei, har gener nordfra, men trives for godt i varmen til å kunne bo der, gitt. Jeg bor i Moss... Her er det i hvertfall "lov å være harry". Jeg tenkte at hvorfor ikke dra'n helt ut når jeg bor har allikevel, lissom.

Vi danser hver onsdag og jeg har ikke kommet lenger enn til nybegynnerkurset. Planen er å fortsette etter dette også og etter hvert kanskje melde meg på showgruppa. (Er vel kanskje litt ekshibisjonist?)

He, he. Kanskje vi treffes? Vet du at det er Norwegian Linedance festival på Gol 18.-20. oktober? Det hadde vært moro, det! Eller?

Hehe, nei jeg mente Solsikke altså, tror hun bor i Bodø :)

Begynner på videregående kurs snart, så det skal bli spennende!

Hadde vært gøy å vært på Gol ja, men det blir dessverre vanskelig å få til.

Tror ikke jeg skal melde meg på noen showgruppe nei, lider av kronisk sceneskrekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...