Solsikke Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg har bestandig hatt lyst til å lære meg og danse swing. Men sambo vil ikke være med som min partner. Hva skal jeg gjøre for å overtale han? Jeg har spurt,bedt,lovet,truet og kjefta men ingenting hjelper. Kanskje jeg bare skal begynne selv å fortelle om de lekkre mannfolka som deltar på kurset? Tips og råd mottas med takk:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 REINlender går han vel med på??? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 REINlender går han vel med på??? ;-) Med vennlig hilsen Nei Reinlender kan jeg:) Det lærte min bestemor meg som barn. Men sambo kan ikke danse i det hele tatt han:( Vil du være med meg på Swingkurs? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sussi Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg fikk mannen min med meg på svingkurs i vår, og det var kjempegøy :-) Hvis ikke samboeren din vil, så gå aleine. Det er alltids noen å danse med. Skjønner at det kjekkeste hadde vært om han ble med, men vil han ikke så vil han ikke......... Lykke til Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Si at du har meldt dere på riverdancekurs. Da kommer han til å trygle om å få bytte til swingkurs;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Anbefales ikke. Jeg fikk med meg gubben på kurs for ca. hundre år siden. Vi ble skikkelig uvenner. Hehe. Ingen tråkker meg på tærne..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Nei Reinlender kan jeg:) Det lærte min bestemor meg som barn. Men sambo kan ikke danse i det hele tatt han:( Vil du være med meg på Swingkurs? Du skriver: "Vil du være med meg på Swingkurs?" Blir det ikke litt langt å pendle? Pluss at du bor på Nordpolen, og det er kanskje "litt" kaldt for meg som mener at alt under +25 grader er uanstendige temperaturer. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lora Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du skriver: "Vil du være med meg på Swingkurs?" Blir det ikke litt langt å pendle? Pluss at du bor på Nordpolen, og det er kanskje "litt" kaldt for meg som mener at alt under +25 grader er uanstendige temperaturer. Med vennlig hilsen Kanskje større sjans for at han sier ja hvis du sier det er Swingers, og ikke swingkurs. Swingkurs hadde ikke jeg giddet å være med på heller. Da blir man liksom 10 år eldre med èn gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Kanskje større sjans for at han sier ja hvis du sier det er Swingers, og ikke swingkurs. Swingkurs hadde ikke jeg giddet å være med på heller. Da blir man liksom 10 år eldre med èn gang. Solsikke streber etter å bli ti år eldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humpetitten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hmmm jeg trodde det stod swingerskurs jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dancer'n Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Begynn på linedance, da trenger ikke gubben å være med, og så får du litt fritid for deg selv! Gøy er det også ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Gå med en venninne ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Du skriver: "Vil du være med meg på Swingkurs?" Blir det ikke litt langt å pendle? Pluss at du bor på Nordpolen, og det er kanskje "litt" kaldt for meg som mener at alt under +25 grader er uanstendige temperaturer. Med vennlig hilsen Neida jeg henter deg med julenissesleden og den drar så fort at du ikke vil kjenne kulden:) Rommene her holder minst 30 grader så det er ikke noe problem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelurven Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Datt nesten av stolen, trodde du skrev Swingers,he,he det hadde sikkert vært morsomt. Gå alene, mange som gjør det. Og kos dæ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Datt nesten av stolen, trodde du skrev Swingers,he,he det hadde sikkert vært morsomt. Gå alene, mange som gjør det. Og kos dæ. Ja skal du være med på Swingers da? Hehehe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Hmmm jeg trodde det stod swingerskurs jeg Ja det hadde vært noe det:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Anbefales ikke. Jeg fikk med meg gubben på kurs for ca. hundre år siden. Vi ble skikkelig uvenner. Hehe. Ingen tråkker meg på tærne..... Hehe, sist jeg danset med sambo tråkket han meg masse på tærne. Men jeg elsker å danse og vil at han også skal lære det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørkenvandreren Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg tror det er liten vits i å prøve å overtale/true noen til å bli med på noe de ikke har lyst til. Men du kan jo bare si at da går du alene. På de fleste swingkurs er ikke det noe problem - det er alltid noen som er alene og man bytter jo uansett dansepartnere mellom hver "sang" (ihvertfall på de kursene jeg har gått på). Når du og sin samboer senere er på fest, får han jo bare akseptere at du danser med andre, siden han ikke er interessert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Vil han ikke bli med på kurs, eller vil han rett og slett ikke lære å danse? Jeg har to alternative tips, der opplæringen kan foregå hjemme: 1. Kjøp en instruksjonsvideo. Jeg vet det finnes swingkurs få kjøpt. 2. Inviter et vennepar som er flinke til å danse, og som er villige til å lære dere. (Vennen danser med deg og kona med samboeren din.) Dette er en fin måte å lære på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Han skulle bare visst hvor moro det er når man har fått et "visst grep" om swing/bugg-dans!!! Er det ingen menn han kjenner, som danser swing, og som kan fortelle han hvor moro det er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.