Gå til innhold

så trist når folk setter ut katter på gata


Gjest flo

Anbefalte innlegg

Jeg blir hver gang så trist når jeg ser at noen bare har satt ut kattunger på gata fordi de ikke vil ha dem (nå tenker jeg på sett som i avisen) - det hadde vært bedre at folk tar dyrene med til veterinær og får dem avlivet på en ok måte. Det burde vært gratis, eller bare litt i betaling - da hadde folk heller gjort det enn å vært slemme. Hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreningen for Omplassering av Dyr i Oslo tar imot katter gratis så vidt jeg vet. Men det hjelper jo ikke for andre deler av landet. Vi har selv hatt en del katter sm bare har dukket opp på dørstokken, og ingen ville ha dem. Det er forferdelig, men ikke så mye vi kan gjøre med kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er trist.

Hvor ble det av de andre meldingene, foresten ?

Meldingen om at det er "tristere at folk setter småbarn ut på gaten" ble åpenbart for sterkt....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingen om at det er "tristere at folk setter småbarn ut på gaten" ble åpenbart for sterkt....

Med vennlig hilsen

er det 'temaskifte' i tråden som ble for sterkt, eller utsagnet i seg selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har vel blitt slettet pga Sør. Er det rart da?

Hvis innleggene har blitt slettet "pga Sør" (og ikke pga innholdet) så er selvsagt det svært betenkelig.

Innlegget som ble slettet påpekte kun at det var småbarn som ble satt på gaten, og som også ble solgt til pedofile for 200 kr (og at dette kanskje var verre enn katter på gaten)....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 'temaskifte' i tråden som ble for sterkt, eller utsagnet i seg selv ?

Jeg kan egetlig ikke se at det er et tema-skifte - det handler om "hva vi bryr oss om" og "hva som er viktigst - katter eller barn".

Innlegget inneholdt overhodet intet "offensivt", annet enn at det er grusomt at barn selges for 200 kr.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis innleggene har blitt slettet "pga Sør" (og ikke pga innholdet) så er selvsagt det svært betenkelig.

Innlegget som ble slettet påpekte kun at det var småbarn som ble satt på gaten, og som også ble solgt til pedofile for 200 kr (og at dette kanskje var verre enn katter på gaten)....

Med vennlig hilsen

Det finner vi fort ut, da.

For nå påpekte du det igjen, så da får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 'temaskifte' i tråden som ble for sterkt, eller utsagnet i seg selv ?

Det var utsagnet selvsagt. Sør skal på død og liv gjøre hver eneste tråd om til en diskusjon om verdensproblemene, som han selvsagt har alle løsningene til. Det beste er selvsagt å bare overse dem, men det har tydeligvis flere her på forumet ikke forstått. Det er ikke morsomt å mobbe dem som ikke gråter vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utsagnet selvsagt. Sør skal på død og liv gjøre hver eneste tråd om til en diskusjon om verdensproblemene, som han selvsagt har alle løsningene til. Det beste er selvsagt å bare overse dem, men det har tydeligvis flere her på forumet ikke forstått. Det er ikke morsomt å mobbe dem som ikke gråter vet du.

Jeg kan ikke minnes å ha påstått at jeg har "alle løsningene" til verdens-problemene, men du har kanskje en referanse til en tråd hvor jeg kommer med slike påstander...???

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hvis innleggene har blitt slettet "pga Sør" (og ikke pga innholdet) så er selvsagt det svært betenkelig.

Innlegget som ble slettet påpekte kun at det var småbarn som ble satt på gaten, og som også ble solgt til pedofile for 200 kr (og at dette kanskje var verre enn katter på gaten)....

Med vennlig hilsen

Innleggene dine blir slettet pga. din oppførsel på forumet. Du har en svært hoverende og kverulerende måte å opptre på og det er noe vi ikke godtar.

Du fikk advarsel for et par uker siden og den ser det ikke ut til at du har tatt til deg. Respekter innholdet i tråden selv om _du_ synes temaet ikke er viktig nok! Din opptreden overfor enkelte andre brukere er uakseptabel. Hold deg til å diskutere og ikke kverulere.

Fortsetter du å opptre slik, blir dine innlegg fremdeles slettet og brukernavnet ditt til slutt stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilsen ca 500 andre DOL'ere.....

Innleggene dine blir slettet pga. din oppførsel på forumet. Du har en svært hoverende og kverulerende måte å opptre på og det er noe vi ikke godtar.

Du fikk advarsel for et par uker siden og den ser det ikke ut til at du har tatt til deg. Respekter innholdet i tråden selv om _du_ synes temaet ikke er viktig nok! Din opptreden overfor enkelte andre brukere er uakseptabel. Hold deg til å diskutere og ikke kverulere.

Fortsetter du å opptre slik, blir dine innlegg fremdeles slettet og brukernavnet ditt til slutt stengt.

Hurra!

Dette var ikke en dag for tidlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene dine blir slettet pga. din oppførsel på forumet. Du har en svært hoverende og kverulerende måte å opptre på og det er noe vi ikke godtar.

Du fikk advarsel for et par uker siden og den ser det ikke ut til at du har tatt til deg. Respekter innholdet i tråden selv om _du_ synes temaet ikke er viktig nok! Din opptreden overfor enkelte andre brukere er uakseptabel. Hold deg til å diskutere og ikke kverulere.

Fortsetter du å opptre slik, blir dine innlegg fremdeles slettet og brukernavnet ditt til slutt stengt.

Kjære Webmaster

Det som egentlig er "merkelig" er at du lar utsagn TIL meg stå i lang tid (hvis de i det hele tatt blir slettet), som:

"Jeg gjentar derfor gjerne: Klapp igjen den slimete kjeften din !elendige krek !"

"Et vanlig triks fra sør og andre psykoer."

"Desverre er det enkelte som bruker internet som en boltringsplass for sitt psykopati, vel vitende om at de ute i RL villle blitt slått helseløse ved slik oppførsel."

"for deretter å argumentere mot dine egne oppdiktede påstander, tyder på en særdeles syk personlighet."

"Idiot. Du er fullstendig blind for all info som går mot din overbevisning.

Du er faen meg så tett at jeg har problemer med å finne ord. Derfor slet jeg noe jævlig med dette innlegget"

Disse personene har skrevet svar til mine innlegg på innlegg som IKKE var til dem.

Dette er folk som "dilter etter" meg, uansett om jeg skriver på Forum for Overgrep eller Åpent, og kun for å diskutere "Sør". Men jeg kan ikke se at du har sendt en eneste "advarsel" til dem, på tross av at du åpenbart må vite hvem vi her snakker om.....

Hvorfor?

Så lenge disse får lov til å boltre seg og diskutere "Sør" fritt, så mener jeg advarsler til meg er misplasserte. Jeg beskriver aldri folk som "psykopater", "idioter" eller at de har en "syk personlighet"....

Men det er kanskje lov...??

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

Dette var ikke en dag for tidlig....

Hvis du ikke liker det jeg skriver, så kan du kanskje huske at det faktisk ikke er noen som *tvinger* deg til å lese mine innlegg....

;-)

Med vennlig hilsen

Sør og 500 000 andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene dine blir slettet pga. din oppførsel på forumet. Du har en svært hoverende og kverulerende måte å opptre på og det er noe vi ikke godtar.

Du fikk advarsel for et par uker siden og den ser det ikke ut til at du har tatt til deg. Respekter innholdet i tråden selv om _du_ synes temaet ikke er viktig nok! Din opptreden overfor enkelte andre brukere er uakseptabel. Hold deg til å diskutere og ikke kverulere.

Fortsetter du å opptre slik, blir dine innlegg fremdeles slettet og brukernavnet ditt til slutt stengt.

Kanskje du skulle vudert å sende en personlig mail til Sør isteden for å kjefte i alles påsyn, webbis?

Jeg ville ikke likt det hvis det var jeg som fikk bråk iallefall...

*dukker*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen ca 5 000 000 andre DOL'ere....

Hvis du ikke liker det jeg skriver, så kan du kanskje huske at det faktisk ikke er noen som *tvinger* deg til å lese mine innlegg....

;-)

Med vennlig hilsen

Sør og 500 000 andre

Vi er flere!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene dine blir slettet pga. din oppførsel på forumet. Du har en svært hoverende og kverulerende måte å opptre på og det er noe vi ikke godtar.

Du fikk advarsel for et par uker siden og den ser det ikke ut til at du har tatt til deg. Respekter innholdet i tråden selv om _du_ synes temaet ikke er viktig nok! Din opptreden overfor enkelte andre brukere er uakseptabel. Hold deg til å diskutere og ikke kverulere.

Fortsetter du å opptre slik, blir dine innlegg fremdeles slettet og brukernavnet ditt til slutt stengt.

Hei,

I de fleste tråder kommer andre med sammenligninger for å vise sin mening om ting.

Personangrep er vel heller noe du burde kikke etter og slette?

*tror webbis har katt*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...