Gå til innhold

så trist når folk setter ut katter på gata


Gjest flo

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Kjære Webmaster

Det som egentlig er "merkelig" er at du lar utsagn TIL meg stå i lang tid (hvis de i det hele tatt blir slettet), som:

"Jeg gjentar derfor gjerne: Klapp igjen den slimete kjeften din !elendige krek !"

"Et vanlig triks fra sør og andre psykoer."

"Desverre er det enkelte som bruker internet som en boltringsplass for sitt psykopati, vel vitende om at de ute i RL villle blitt slått helseløse ved slik oppførsel."

"for deretter å argumentere mot dine egne oppdiktede påstander, tyder på en særdeles syk personlighet."

"Idiot. Du er fullstendig blind for all info som går mot din overbevisning.

Du er faen meg så tett at jeg har problemer med å finne ord. Derfor slet jeg noe jævlig med dette innlegget"

Disse personene har skrevet svar til mine innlegg på innlegg som IKKE var til dem.

Dette er folk som "dilter etter" meg, uansett om jeg skriver på Forum for Overgrep eller Åpent, og kun for å diskutere "Sør". Men jeg kan ikke se at du har sendt en eneste "advarsel" til dem, på tross av at du åpenbart må vite hvem vi her snakker om.....

Hvorfor?

Så lenge disse får lov til å boltre seg og diskutere "Sør" fritt, så mener jeg advarsler til meg er misplasserte. Jeg beskriver aldri folk som "psykopater", "idioter" eller at de har en "syk personlighet"....

Men det er kanskje lov...??

Med vennlig hilsen

Du har mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innleggene dine blir slettet pga. din oppførsel på forumet. Du har en svært hoverende og kverulerende måte å opptre på og det er noe vi ikke godtar.

Du fikk advarsel for et par uker siden og den ser det ikke ut til at du har tatt til deg. Respekter innholdet i tråden selv om _du_ synes temaet ikke er viktig nok! Din opptreden overfor enkelte andre brukere er uakseptabel. Hold deg til å diskutere og ikke kverulere.

Fortsetter du å opptre slik, blir dine innlegg fremdeles slettet og brukernavnet ditt til slutt stengt.

Det må være rom for å utfordre andre brukeres fordommer uten å bli oppfattet som hoverende og kverrulerende! Sør setter ting i perspektiv og bidrar dermed til å heve nivået på debatten! Jeg finner ikke ord for hvor meningsløs jeg oppfatter sensureringen av Sør. Trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke minnes å ha påstått at jeg har "alle løsningene" til verdens-problemene, men du har kanskje en referanse til en tråd hvor jeg kommer med slike påstander...???

Med vennlig hilsen

Du sier det ikke, men du oppfører deg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen ca 5 000 000 andre DOLinger

Det har du også! :-)

Du har også 500 000 nysgjerrige brukere som lurer på hva det er vi skriver til hverandre! :-)

Med vennlig hilsen

Helt riktig!

Vi følger med ennå, serru.... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det ikke, men du oppfører deg sånn.

Isåfall tillegger du meg meninger jeg ikke har gitt uttrykk for. Det blir selvsagt på din kappe. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isåfall tillegger du meg meninger jeg ikke har gitt uttrykk for. Det blir selvsagt på din kappe. :-)

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke tillagt deg noen meninger som helst. Jeg bare gir uttrykk for min oppfatning som er at du _oppfører_ deg som om du har løsningen på alle verdens problemer. Det er også min _oppfatning_ at du bruker allegorier som ikke henger på greip - og at du "vrir" diskusjonen over på noe annet når du går fri for argumenter, og alltid i en "ovenfra-og-ned" tone. Tonen er "stakkars deg som ikke skjønner dette". Videre synes jeg også du nærmest er en karikatur av deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tillagt deg noen meninger som helst. Jeg bare gir uttrykk for min oppfatning som er at du _oppfører_ deg som om du har løsningen på alle verdens problemer. Det er også min _oppfatning_ at du bruker allegorier som ikke henger på greip - og at du "vrir" diskusjonen over på noe annet når du går fri for argumenter, og alltid i en "ovenfra-og-ned" tone. Tonen er "stakkars deg som ikke skjønner dette". Videre synes jeg også du nærmest er en karikatur av deg selv.

Joda - det har du all rett til å "synes" om meg, og jeg behøver selvsagt ikke skrive hva jeg "synes" om deg.

Jeg noterer meg bare at du ikke kan dokumentere dine påstander.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - det har du all rett til å "synes" om meg, og jeg behøver selvsagt ikke skrive hva jeg "synes" om deg.

Jeg noterer meg bare at du ikke kan dokumentere dine påstander.

Med vennlig hilsen

Du har også til gode å dokumentere alle de påstandene om ditt og datt som du har satt fram på dette stedet ja.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis innleggene har blitt slettet "pga Sør" (og ikke pga innholdet) så er selvsagt det svært betenkelig.

Innlegget som ble slettet påpekte kun at det var småbarn som ble satt på gaten, og som også ble solgt til pedofile for 200 kr (og at dette kanskje var verre enn katter på gaten)....

Med vennlig hilsen

Ikke bry deg om dem, du.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...