Gjest Jopppe Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Jeg har ikke lest Don Quiote. Er den et must? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Nei, med mindre du føler for å sitere den når du er på pub:-) Les heller noe som gir litt glede i hverdagen. En kokebok eller noe... 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Nei, med mindre du føler for å sitere den når du er på pub:-) Les heller noe som gir litt glede i hverdagen. En kokebok eller noe... kokebok? **HYYYYL** Vik fra meg, Lurvehurv. Jeg slanker meg. Og siden vi er inn på emnet har jeg faktisk gått ned 3 kilo på samme antall uker. Nemlig. Kokebok my æss. *host* eh, den Quiote-boka, er ikke den noe ....morsom? *host* 0 Siter
Retz Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Har heller ikke lest den, til tross for at den vissnok er et must. Tror SDD holder på å fordype seg i den for tida. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.