Solsikke Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Alle de største nettavisene er lest, har vært på sol og tv2 og litt her da:) Så hva skal jeg finne på nå? Noe må jeg gjøre, kanke sitte å stirre i veggen hele tiden:) 0 Siter
Jane Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Du kan jo vaske og rydde litt. ;-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Du kan jo vaske og rydde litt. ;-) Det har vi vaskedamer til:) 0 Siter
vin Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det har vi vaskedamer til:) Bake , stikke en tur til frisøren og finne på noe sprøtt ;o) Eller begynne på DEN vanvittig gode middagen til mannen kommer hjem?(Hvis du ikke har kokk da) 0 Siter
Jane Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det har vi vaskedamer til:) Ojsan..da har du virkelig et problem. Hmm...du kan jo gå ut og måke litt snø kanskje? *prøver bare å hjelpe til* 0 Siter
Amiga Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Og du er på jobb? Hehe.. da jeg hadde sånn jobb brukte jeg å ta med lesestoff! :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Bake , stikke en tur til frisøren og finne på noe sprøtt ;o) Eller begynne på DEN vanvittig gode middagen til mannen kommer hjem?(Hvis du ikke har kokk da) Ehh jeg er på jobb da:D 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Ojsan..da har du virkelig et problem. Hmm...du kan jo gå ut og måke litt snø kanskje? *prøver bare å hjelpe til* Hehe, på jobb? Og her er ikke snø ennå*s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Og du er på jobb? Hehe.. da jeg hadde sånn jobb brukte jeg å ta med lesestoff! :-) Tror jeg skal ta med meg teoriboka i morgen:D Kjekt og kombinere litt*s* 0 Siter
Jane Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hehe, på jobb? Og her er ikke snø ennå*s* Nei, da vet jeg sannelig ikke. Kanskje du kan gå og onanere litt? 0 Siter
Lionn Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Nei, da vet jeg sannelig ikke. Kanskje du kan gå og onanere litt? Sier meg enig i Janes forslag. 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Nei, da vet jeg sannelig ikke. Kanskje du kan gå og onanere litt? He,he ja kanskje det:D 0 Siter
EvaStv Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hei, hva slags jobb har du??? Er det ikke flere ledige faste stillinger der??? *sss* Har du ingenting å gjøre? Jobber du i Litentinget..? NRK ?..hvor? 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 Hei, hva slags jobb har du??? Er det ikke flere ledige faste stillinger der??? *sss* Har du ingenting å gjøre? Jobber du i Litentinget..? NRK ?..hvor? He,he,he å det tror du jeg har tenkt til å fortelle på DOL? 0 Siter
EvaStv Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 He,he,he å det tror du jeg har tenkt til å fortelle på DOL? jeg trodde det, vel....uff *ler* Er du redd stor konkuranse om du forteller til oss hemmeligheten?.. det skjønner jeg *s*. 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. september 2002 Forfatter Skrevet 11. september 2002 jeg trodde det, vel....uff *ler* Er du redd stor konkuranse om du forteller til oss hemmeligheten?.. det skjønner jeg *s*. Nei er ikke redd for stor konkuranse. Men litt anonymitet er vel ikke å forakte? 0 Siter
EvaStv Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Nei er ikke redd for stor konkuranse. Men litt anonymitet er vel ikke å forakte? nei da.. *s* jeg skjønner Forresten!! Kunne du svare til det som jeg skrev for en stund siden?? Skal jeg ta den nye jobben ?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.