Gå til innhold

å knulle en fremmed


Gjest forumundersøkelse....

Anbefalte innlegg

Gjest forumundersøkelse....

Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld? (beskyttet sex, med menn hun har truffet over nettet kun for sex). Hvis hun er fri og ikke i et forhold med noen.

Er hun da vulgær? Umoralsk? Dum? Billig? Eller hva?

Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet? (Når hun er i et fast forhold, er hun monogam)

Har dere jenter et annet syn på slikt enn menn har?

Tror dere at holdninger til slikt har endret seg de ssite ti åra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Taj Mahal

    6

  • Sør

    3

  • conan

    3

  • Prozak

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kapabel Snabel

"Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld? "

Hennes valg, hennes liv.

"Er hun da vulgær? Umoralsk? Dum? Billig? Eller hva?"

Godt mulig hun er alt det der og mer til, men det måtte jeg nok møte henne for å si noe om.

"Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet?"

For meg er ikke det en drømme-bakgrunn... men jeg ville nok ikke fått vite det før vi hadde vært sammen en stund, og da var det kanskje for sent uansett?

Faren er at det kan "dukke opp" igjen etter at forelskelsen har gitt seg.

"Tror dere at holdninger til slikt har endret seg de ssite ti åra? "

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jeg tror du i bunn og grunn søker etter trygghet og kjærlighet som alle oss andre. Kanskje til og med en farsfigur. Ikke noe galt i det, men du kommer fort i en selvdestruktiv bane om du fortsetter slik. For det første fordi du vet ikke hvilke menn du kan havne borti og for det andre fordi jeg tror det blir vanskelig å leve med seg selv senere.

Og ja, jeg vet det er deg selv du skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld? (beskyttet sex, med menn hun har truffet over nettet kun for sex). Hvis hun er fri og ikke i et forhold med noen."

Det er da opp til henne, og ikke noe mer galt enn om hun møter disse fremmede mennene på byen.

"Er hun da vulgær? Umoralsk? Dum? Billig? Eller hva?"

Det er da hennes valg. Jeg ser ingen grunn til å dømme henne.

"Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet? (Når hun er i et fast forhold, er hun monogam)"

Jeg hadde ikke dømt dama på bakgrunn av hennes fortid - innenfor gitte rammer, selvsagt - og jeg ser ikke at det denne jenta gjør er verre enn hva jenter som har ONS på byen, gjør.

"Tror dere at holdninger til slikt har endret seg de ssite ti åra?"

Det vet jeg ikke, men det er vel egentlig samma faen. Gjør det du trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld?"

det er heilt i orden. ein mann som har eingangsopplevelser med fremmede kvinner derimot.....fysj og fysj!! ;)

ærlig talt..hvis mannen er fremmed for dama, er vel dama fremmed for mannen også. så koffor begrenser du spørsmålet til kun å gjelde kvinner?

jaaaada...eg veit at tradisjonelt sett "skal" kvinner være meir uerfarne enn menn. men det er da ein idiotisk oppfatning. hvilke kvinner er det alle mennene skal ha all sexen før eit forhold med, dersom alle kvinnene skal være så og sei uerfarne? og åssen skal kvinnfolka få seksuell erfaring?

om ein mann - eller ei dame, for den saks skyld - reagerte på mitt antall tidligere sexpartnere, og reagerte på at langt fra alle har vært innafor eit forhold - så hadde eg himla med øynene og bedt vedkommende enten finne seg ein tidsmaskin eller ein 16-åring. eller noko sånt.

m.a.o - eg synes spørsmåla dine var noget fordomsfullt/gammaldags stilte.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå betyr det ikke stort om det er en kvinne eller mann, bare så det er sagt.

Men jeg hadde vel ikke likt at den jenta jeg traff hadde hatt mange slike forhold. At det hadde foregått er jo greit, men blir det veldig mange så hadde jeg skygget banen.

Tidsadspektet har selvsagt også noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel ikke være forskjell på menn og kvinner med hensyn til 'moral' slik at du kanskje heller burde spurt om det er ok for mennesker å ha ONS.

La folk ha seg uten at andre skal stikke nesa si borti. Plager meg overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld? "

Hennes valg, hennes liv.

"Er hun da vulgær? Umoralsk? Dum? Billig? Eller hva?"

Godt mulig hun er alt det der og mer til, men det måtte jeg nok møte henne for å si noe om.

"Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet?"

For meg er ikke det en drømme-bakgrunn... men jeg ville nok ikke fått vite det før vi hadde vært sammen en stund, og da var det kanskje for sent uansett?

Faren er at det kan "dukke opp" igjen etter at forelskelsen har gitt seg.

"Tror dere at holdninger til slikt har endret seg de ssite ti åra? "

Ja.

Jeg syns det viser at kvinnen endelig har klart å frigjøre seg!!!,,og til dere som mener noe annet...fy skam!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander meg ikke opp i hva andre måtte ville gjøre i sin fritid. Jeg hadde nok tenkt i mitt stille sinn at det er billig, og hadde jeg være mann (eller hadde det vært en mann du beskrev nå) hadde jeg ikke ønsket å være sammen med den personen. Jeg foretrekker menn som ikke gir av seg selv til Gud og hvermann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander meg ikke opp i hva andre måtte ville gjøre i sin fritid. Jeg hadde nok tenkt i mitt stille sinn at det er billig, og hadde jeg være mann (eller hadde det vært en mann du beskrev nå) hadde jeg ikke ønsket å være sammen med den personen. Jeg foretrekker menn som ikke gir av seg selv til Gud og hvermann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne.

Jeg syns det er trist at spørsmålet overhodet stilles fremdeles.

En kvinne som har sex med tilfeldige menn, er ikke noe av det du skriver.

Personlig vil jeg mene at hun utsetter seg for å bli lei seg eller få et fremmed forhold til egen kropp og intimitet. Men å kjefte på henne for å løpe en risiko, nei, det ville ikke falle meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er billig og simpelt. Jeg ville nok vurdert nøye å gå inn i et forhold med en kvinne med en slik løsaktig holdning til sex.

Men jeg er konsekvent. Jeg mener at dette gjelder like mye for menn. jeg er ikke moralist eller av sterk religiøs karakter, men jeg er derimot av den oppfatning at sex er så intimt at det er noe man deler med en spesiell person, ikke noe man utøver med en rekke fremmede.

Jeg synes det er helt greit å ha hatt flere seksualpartnere, dette m¨å man også akseptere i et forhold at din partner har hatt andre partnere fra før, men i et parforhold, ikke løsaktig og tilfeldig.

Jeg regner ikke med at mange er enige med meg, men så er jeg kanskje litt gammeldags, det inrømmer jeg.

Sex er fantastisk, men det er forholdet mellom to mennesker som elsker hverandre som gjør det fantastisk.

Nå blir jeg sikkert skjelt ut.*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det viser at kvinnen endelig har klart å frigjøre seg!!!,,og til dere som mener noe annet...fy skam!!!

Så det er DET som lissom er frigjøring...hmmmm.

Stakkars damer sier jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at det er ulike moralske standarder for kvinner og menn?

Jeg mener at det er en privatsak hvem og hvor mange man vil ha sex med så lenge man ikke er i et forhold, det gjelder uansett kjønn.

Så gjelder det vel å etter hvert finne en partner som har noenlunde de samme holdningene som en selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er DET som lissom er frigjøring...hmmmm.

Stakkars damer sier jeg

Frigjøring betyr at man er fri til å velge selv.

Noen velger å gjøre ting du ikke hadde likt. Vær glad for at de kan det, og at du ikke behøver bestemme over alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...