Gå til innhold

å knulle en fremmed


Gjest forumundersøkelse....

Anbefalte innlegg

Frigjøring betyr at man er fri til å velge selv.

Noen velger å gjøre ting du ikke hadde likt. Vær glad for at de kan det, og at du ikke behøver bestemme over alle.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Taj Mahal

    6

  • Sør

    3

  • conan

    3

  • Prozak

    2

Mest aktive i denne tråden

Frigjøring betyr at man er fri til å velge selv.

Noen velger å gjøre ting du ikke hadde likt. Vær glad for at de kan det, og at du ikke behøver bestemme over alle.

Sa bare stakkars jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld? (beskyttet sex, med menn hun har truffet over nettet kun for sex). Hvis hun er fri og ikke i et forhold med noen."

Hvis dette er noe hun ønsker selv, hvorfor skulle hun ikke kunne gjøre det?

"Er hun da vulgær? Umoralsk? Dum? Billig? Eller hva?"

Nei, hun har vel lyst på sex og har seg, det er ikke noe gæærnt i det så lenge man er enige om premissene.

"Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet? (Når hun er i et fast forhold, er hun monogam)"

Nå er ikke jeg gutt da, men jeg kan ikke skjønne hva man har med det å gjøre? Hvorfor skal folk dømmes for hva de gjorde FØR man innleder forhold så lenge de har vært snille mot andre og ikke utnyttet/forgrepet seg på noen?

"Har dere jenter et annet syn på slikt enn menn har?"

Å dømme etter her i huset: Nei. Samboeren min har ingen interesse av min seksuelle "record" før jeg traff ham - og vise verca. Om jeg hadde fortalt ham tingene nevnt over hadde han ikke holdt det mot meg. Han er en fin fyr sånn sett nemlig!

"Tror dere at holdninger til slikt har endret seg de ssite ti åra?"

Sikkert - men som ssd sier: Samma faen det vel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa bare stakkars jeg....

Hvorfor stakkars? Fordi de ikke har skjønt at det livssynet du har er det riktige? Bare spør...

Frigjøring er muligheten til å bestemme over sitt eget liv og ta sine egne valg. Det er ikke snakk at man må gjøre det eller det, eller at ditt og datt er frigjøring. Det er alt og ingenting.

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"stakkars" fordi de kan velge selv, istedet for å akseptere at andre velger for dem....

Med vennlig hilsen

Er de synonymt med hverandre?

Om man synes syndt på noen, så betyr det at man heller synes at andre skal bestemme over dem?

Du blander stadig det der Sør. Som for eksempel din argumentasjon mot dem som synes syndt på katter,lissom ikke bryr seg om sultende mennesker. Det er to totalt forskjelige ting og det ene utelukker ikke det andre.

Et hjerte kan brenne for så mangt ;o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor stakkars? Fordi de ikke har skjønt at det livssynet du har er det riktige? Bare spør...

Frigjøring er muligheten til å bestemme over sitt eget liv og ta sine egne valg. Det er ikke snakk at man må gjøre det eller det, eller at ditt og datt er frigjøring. Det er alt og ingenting.

"..............."

#Hvorfor stakkars? Fordi de ikke har skjønt at det livssynet du har er det riktige? Bare spør...#

Nei....det var ikke det jeg siktet til her i alle fall :)

Jeg synes synd på de som mener det er frigjørende. Det har vel da ikke vært forbudt vel?

#Frigjøring er muligheten til å bestemme over sitt eget liv og ta sine egne valg.#

Da er det for eksempel de som ber på sine knær om å få slippe å leve lenger som kanskje trenger frigjøring da vel? for det er jo forbudt med aktiv dødshjelp. Men å knulle en fremmed har da aldri vært forbudt vel?

#Det er ikke snakk at man må gjøre det eller det, eller at ditt og datt er frigjøring. Det er alt og ingenting.#

Noen ganger skriver du slik at jeg overhode ikke skjønner hva du mener.... men det høres fornuftig ut :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Jeg syns det viser at kvinnen endelig har klart å frigjøre seg!!!,,og til dere som mener noe annet...fy skam!!!

Hva iallverden har det med frigjøring å gjøre?

Bare så du vet det: Jeg har akkurat samme synet på mannfolk som oppfører seg på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de synonymt med hverandre?

Om man synes syndt på noen, så betyr det at man heller synes at andre skal bestemme over dem?

Du blander stadig det der Sør. Som for eksempel din argumentasjon mot dem som synes syndt på katter,lissom ikke bryr seg om sultende mennesker. Det er to totalt forskjelige ting og det ene utelukker ikke det andre.

Et hjerte kan brenne for så mangt ;o)

Mvh

Nei.

Poenget her er selvsagt at personen skal få velge selv. At vi antar at en annen person vet bedre hva som er rett for han/henne enn det vi gjør.

Det handler om å respektere at den andre personen får lov til å ta sine egne valg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Poenget her er selvsagt at personen skal få velge selv. At vi antar at en annen person vet bedre hva som er rett for han/henne enn det vi gjør.

Det handler om å respektere at den andre personen får lov til å ta sine egne valg.

Med vennlig hilsen

ja? har jeg sakt noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander meg ikke opp i hva andre måtte ville gjøre i sin fritid. Jeg hadde nok tenkt i mitt stille sinn at det er billig, og hadde jeg være mann (eller hadde det vært en mann du beskrev nå) hadde jeg ikke ønsket å være sammen med den personen. Jeg foretrekker menn som ikke gir av seg selv til Gud og hvermann.

Så hjertens enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld? (beskyttet sex, med menn hun har truffet over nettet kun for sex). Hvis hun er fri og ikke i et forhold med noen. Er hun da vulgær? Umoralsk? Dum? Billig? Eller hva?"

Jeg håper da hun er vulgær og billig når hun knuller for knullets skyld. Det er mye morsommere da... :-)

"Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet? (Når hun er i et fast forhold, er hun monogam)"

Har vi noe valg? Går det an å finne noen som IKKE har gjordt det, da? Uansett, så kan man vel ikke vente mer av jenta enn av seg selv.

"Har dere jenter et annet syn på slikt enn menn har?"

Det må du spørre andre kvinnfolk om. Jeg barberere ikke leggene mine...

"Tror dere at holdninger til slikt har endret seg de ssite ti åra?"

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kapabel Snabel

"Hva syns dere - menn og kvinner - om at en kvinne har engangsopplevelser med fremmede menn for spenningens skyld? (beskyttet sex, med menn hun har truffet over nettet kun for sex). Hvis hun er fri og ikke i et forhold med noen. Er hun da vulgær? Umoralsk? Dum? Billig? Eller hva?"

Jeg håper da hun er vulgær og billig når hun knuller for knullets skyld. Det er mye morsommere da... :-)

"Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet? (Når hun er i et fast forhold, er hun monogam)"

Har vi noe valg? Går det an å finne noen som IKKE har gjordt det, da? Uansett, så kan man vel ikke vente mer av jenta enn av seg selv.

"Har dere jenter et annet syn på slikt enn menn har?"

Det må du spørre andre kvinnfolk om. Jeg barberere ikke leggene mine...

"Tror dere at holdninger til slikt har endret seg de ssite ti åra?"

Ja

""Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet? (Når hun er i et fast forhold, er hun monogam)"

Har vi noe valg? Går det an å finne noen som IKKE har gjordt det, da?

Tror du har vært for mye på DOL jeg. Det finnes VELDIG mange der ute som ikke går til sengs med folk de ikke har sterke følelser for.

Og det gjelder faktisk både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

""Hadde dere gutter villet hatt en kjæreste som hadde hatt den slags forhold før dere kom inn i bildet? (Når hun er i et fast forhold, er hun monogam)"

Har vi noe valg? Går det an å finne noen som IKKE har gjordt det, da?

Tror du har vært for mye på DOL jeg. Det finnes VELDIG mange der ute som ikke går til sengs med folk de ikke har sterke følelser for.

Og det gjelder faktisk både menn og kvinner.

Det kan godt være, men min livserfaring fra Oslo tilsier at det er veldig, veldig godt stykke mellom disse kvinnene..

DOL er preik, og talk is cheap. I know, 'cause it takes one to know one.. ;-)

Det er sikkert annerledes på strekningen mellom Lyngdal og Farsund. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Det kan godt være, men min livserfaring fra Oslo tilsier at det er veldig, veldig godt stykke mellom disse kvinnene..

DOL er preik, og talk is cheap. I know, 'cause it takes one to know one.. ;-)

Det er sikkert annerledes på strekningen mellom Lyngdal og Farsund. :-)

"Det kan godt være, men min livserfaring fra Oslo tilsier at det er veldig, veldig godt stykke mellom disse kvinnene.."

Neida, bare du som ikke ser godt nok etter...

Hvordan det er i Lyngdal/Farsund-området vet jeg ikke - er fra Oslo selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det kan godt være, men min livserfaring fra Oslo tilsier at det er veldig, veldig godt stykke mellom disse kvinnene.."

Neida, bare du som ikke ser godt nok etter...

Hvordan det er i Lyngdal/Farsund-området vet jeg ikke - er fra Oslo selv...

Jeg får begynne å gå i kirken på søndager da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Hvorfor stakkars? Fordi de ikke har skjønt at det livssynet du har er det riktige? Bare spør...#

Nei....det var ikke det jeg siktet til her i alle fall :)

Jeg synes synd på de som mener det er frigjørende. Det har vel da ikke vært forbudt vel?

#Frigjøring er muligheten til å bestemme over sitt eget liv og ta sine egne valg.#

Da er det for eksempel de som ber på sine knær om å få slippe å leve lenger som kanskje trenger frigjøring da vel? for det er jo forbudt med aktiv dødshjelp. Men å knulle en fremmed har da aldri vært forbudt vel?

#Det er ikke snakk at man må gjøre det eller det, eller at ditt og datt er frigjøring. Det er alt og ingenting.#

Noen ganger skriver du slik at jeg overhode ikke skjønner hva du mener.... men det høres fornuftig ut :)

Mvh

"Jeg synes synd på de som mener det er frigjørende. Det har vel da ikke vært forbudt vel?"

Nei, det har ikke vært forbudt ved lov - ihvertfall ikke her i landet. Men det er jo litt mer sosialt akseptert nå enn før, og det kan jo virke frigjørende på noen. Det er jo ikke snakk om at man MÅ gjøre ditt og datt for å være frigjort - da er det jo ikke lenger frihet.

"Da er det for eksempel de som ber på sine knær om å få slippe å leve lenger som kanskje trenger frigjøring da vel? for det er jo forbudt med aktiv dødshjelp."

Det er et annet eksempel. Men jeg tror ikke vi skal gå inn i en diskusjon om aktiv dødshjelp her. Det er et meget omfattende emne.

"Noen ganger skriver du slik at jeg overhode ikke skjønner hva du mener.... men det høres fornuftig ut :)"

Heh-heh :-)

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...