Gjest k9 Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 er dette farlig?..noen med erfaring? 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hunden min har relativt ofte sex, og det må da være ganske vanlig, hvis ikke alle hundevalper blir til ved hjelp av prøverør / inseminasjon, da. 0 Siter
Gjest k9 Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hunden min har relativt ofte sex, og det må da være ganske vanlig, hvis ikke alle hundevalper blir til ved hjelp av prøverør / inseminasjon, da. eh..jeg liker å ha sex med hunden min..syns dere det er galt/forkastelig? 0 Siter
fresja Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 eh..jeg liker å ha sex med hunden min..syns dere det er galt/forkastelig? Det er nok straffbart. Jeg kjenner en som ble tatt for det. I gamle dager ble man henrettet for sodomi. Dyret fikk visstnok samme straffen! 0 Siter
Pruttiluskan Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Det er nok straffbart. Jeg kjenner en som ble tatt for det. I gamle dager ble man henrettet for sodomi. Dyret fikk visstnok samme straffen! men jeg har aldri hatt en så fornøyd hund..han er glad og fri..jeg tilfredstiller han..jeg plager han ikke da..er jo ikke en dyreplager 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 men jeg har aldri hatt en så fornøyd hund..han er glad og fri..jeg tilfredstiller han..jeg plager han ikke da..er jo ikke en dyreplager Øhh k9 og Pruttiluskan samme person? Jeg syns det er både galt og forkastelig!! 0 Siter
Gjest elskerhunden.ennå Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 men jeg har aldri hatt en så fornøyd hund..han er glad og fri..jeg tilfredstiller han..jeg plager han ikke da..er jo ikke en dyreplager Så lenge ikke hunden er mindreårig og samtykker til sex, kan det vel ikke væremer galt det enn andre vanlige sexuelle leker??? 0 Siter
Gjest woff-woff Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Så lenge du ikke lar en sulten pitbull ha oralsex med deg. så er det nok ikke farlig. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Tror hundene trygt kan ha sex med hverandre jeg. Men valper kan det bli.... :-P *ertende hilsen fra* 0 Siter
avil Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 men jeg har aldri hatt en så fornøyd hund..han er glad og fri..jeg tilfredstiller han..jeg plager han ikke da..er jo ikke en dyreplager Tja, gravid og knuller bikkja...ikke helt bra dette? Du er vel klar over det selv, siden du spør? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Øhh k9 og Pruttiluskan samme person? Jeg syns det er både galt og forkastelig!! Det er jo frivillig fra hundens side. Antar jeg... :-) 0 Siter
molli Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Neida. Bare å gni seg inn med en boks Voffi Hundemat og rope på Fido. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.