Gå til innhold

smittefare ved munnsex?


Gjest kondomet

Anbefalte innlegg

Jupp og siden røyken er tilbake i mitt liv,blir oralsexen bare blåbær!=o)

Hehehehe, er det nå jeg skal si at "var det ikke det jeg sa?".

Nei, det skal jeg ikke gjøre.. forstår at det ikke er lett, men du kan nå i det minste kutte ned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki, det har du sikkert rett i....

Uansett så er det veldig lite sannsynlig at gutten får hiv av å få oralsex!

Det har du jo forsåvidt rett i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. du er en artig skrue du EvaStv!!

=o)

takk, carlina *s*

jeg hadde fri fra jobben idag, så kunne jeg være mye her..

det er ganske interessant å lese og å skrive tinger&tanger her..*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan suge tak i mye rart gjennom munnsex også, ja.

Prostituerte bruker kondom da også. Så hør på de som har greie på det, og kjøp en økonomipakke med en gang.

Come to think of it...en fyr jeg kjente en gang ble smittet av herpes på snabelen, fordi jenta hadde smitten i munnen (de hadde ikke "vanlig" sex, kun munnsex). Det var litt leit for'n, for det hadde han ikke trudd. Idioten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, er det nå jeg skal si at "var det ikke det jeg sa?".

Nei, det skal jeg ikke gjøre.. forstår at det ikke er lett, men du kan nå i det minste kutte ned! :)

Bare si det du...alle andre har sagt det også..

Sikkert derfor jeg knakk...Ingen som hadde troen på meg!:(

Ja ja gubben er fornøyd med at humøret øker i takt med nikotin inntaket i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, man bruker selvsagt ikke kondom ved munnsex.

Som noen her sier er herpes problemet, men andre sykdommer kan du knapt få av oralsex.

*hvisker HØYT*

"Aids, gutten min. Aids!"

Det er smitter fra slimhinne til slimhinne. Munnen har man slimhinner i, likeledes på kjønnsorganene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si det du...alle andre har sagt det også..

Sikkert derfor jeg knakk...Ingen som hadde troen på meg!:(

Ja ja gubben er fornøyd med at humøret øker i takt med nikotin inntaket i allefall:)

Ja, men det er jo i det minste bra at du ikke lenger går rundt som en tikkende pms-bombe, men du kan nå i det minste kutte ned en smule.

F.eks. hvis du vanligvis røyker 20 om dagen; kutt ned til 15!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker HØYT*

"Aids, gutten min. Aids!"

Det er smitter fra slimhinne til slimhinne. Munnen har man slimhinner i, likeledes på kjønnsorganene.

Neida, man får ikke hiv av å få oralsex av en dame.

Det er sant! Bare hør på soriamoria, i tillegg til at jeg har lest det før!

_Alt_ kan nok skje, men faren er så liten at hvis du skal tenke på det så bør du heller ikke ta heisen opp i Oslo Plaza, da det faktisk kan komme ett fly..

Så det så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, man får ikke hiv av å få oralsex av en dame.

Det er sant! Bare hør på soriamoria, i tillegg til at jeg har lest det før!

_Alt_ kan nok skje, men faren er så liten at hvis du skal tenke på det så bør du heller ikke ta heisen opp i Oslo Plaza, da det faktisk kan komme ett fly..

Så det så! :)

Greit, hvis du liker russisk rulett, så kjør på! :-)

Neste gang du møter en dame på byen som sier "Hei, jeg heter Puppe-Sarah og har HIV, skal jeg suge deg?" så takker du så klabert ja på flekken, slik du alltid gjør *host'host*

Så krysser vi fingra alt vi kan for at du ikke har et pittelite, knappenålstort sår på penisen din (som gnagsår etter iherdig runking siste tia).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, hvis du liker russisk rulett, så kjør på! :-)

Neste gang du møter en dame på byen som sier "Hei, jeg heter Puppe-Sarah og har HIV, skal jeg suge deg?" så takker du så klabert ja på flekken, slik du alltid gjør *host'host*

Så krysser vi fingra alt vi kan for at du ikke har et pittelite, knappenålstort sår på penisen din (som gnagsår etter iherdig runking siste tia).

Hehe, men faren for at noen har hiv i Norge er sykt liten, så sånt behøver man ikke å uroe seg for.

Det gjorde sikkert ikke du i gamle dager heller!

Sier hun at hun har hiv tar jeg selvsagt det som et hint, og går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ at vi ganske sikkert ikke kan få det ved å gi oralsex :)

Selv om det til nå har skjedd _ei_ lesbisk dame.

Veel....det siste er mer uvisst igjen fordi vaginalsekretet også er smitteførende, per definisjon.

Du skjønner, SDD - jeg sitter nemlig akkurat og lager en presantasjon som jeg (fordi jeg er smittevernkontakt på jobben) skal framføre på fredag. Der står det bl.a:

Blodsmitte er smitte som hovedsakelig smitter fra blod til blod, men som også kan smitte ved blodsøl på slimhinner eller skadet hud.

Hvilke væsker regnes som smitteførende?:

- Spinalvæske

- Leddvæske

- Peritonealvæske

- Fostervann

- Vaginalsekret

- Morsmelk

- Sæd

(og blod, naturligvis)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men faren for at noen har hiv i Norge er sykt liten, så sånt behøver man ikke å uroe seg for.

Det gjorde sikkert ikke du i gamle dager heller!

Sier hun at hun har hiv tar jeg selvsagt det som et hint, og går! :)

I forhold til folketallet i landet, har vi faktisk et skremmende høyt antall HIV-smittede. Det går alle engelskmenn rundt og tror jaffal, for det har stått i avisa der.

Nåja, nå begynner Seinfeldt, så da stikker jeg! Ha det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...