Gå til innhold

Mannen i mitt liv er gift

Anbefalte innlegg

Gjest on a mission
Skrevet

..men jeg skal ha ham likevel!

Om han "bare" hadde vært samboer gjør ingen forskjell for meg.

At et ekteskap tar slutt betyr bare mer papirarbeid, that's it.

Folk gifter og skiller seg jo i hytt og pine så kom ikke å fortell meg at ekteskapet er så forbannet hellig.

Folk gifter seg stort sett fordi det er såå romantisk.

Jeg tenker jeg skal få det riktig så romantisk med min hjertens kjær selv om han ikke skal gifte seg noe mer...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• MsSophie

9

• Lionn

8

• EvaStv

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og du er helt tydelig den som fant opp kruttet.

Ei heller den skarpeste kniven i skuffen...?! *ler*

Skrevet

Eller skarpeste bladet på øksa?!

He he

Skrevet

Hehe... been there, done that, dog ikke med en gift mann, men mitt råd er selvsagt å holde seg unna!

Menmen... hvis du er som meg så lærer du bare "the hard way", så jeg er ikke den rette til å snakke om moral her.

Lykke til! :)

Gjest on a mission
Skrevet

mannen i ditt liv

er også

mannen i kona sin sitt liv

og hva var poenget?

Gjest on a mission
Skrevet

Ja, det hadde jo VELDIG mye med saken å gjøre.

Følelser har ikke så urovekkende mye med kniver i skuffen å gjøre, kjære du.

Gjest on a mission
Skrevet

DETTE MÅ VÆRE EN DUSTETE FLEIP

Du trenger ikke å skrike.

Skrevet

Be my guest.

Jeg håper det er et barnløst ekteskap han har. Hvis ikke, sitter det noen tårevåte små fjes igjen bak deg.

Men skitt la gå. Du sover vel like godt om natta, tenker jeg, ja, som...som et barn faktisk!

Gjest on a mission
Skrevet

Nå er du vel ute etter å provosere?

Jeg har ikke mer respekt for ekteskapet enn for et samboerskap. Hvis det provoserer so be it.

Med èn gang man er gift er det liksom så hellig. Vel, det viser seg jo hver bidige dag at slik er det ikke.

Hvis denne mannen "bare" hadde vært samboer, hadde det ikke blitt så mye ramaskrik.

Den eneste forskjellen for meg er at det nå blir mye mer papirarbeid for å bryte forholdet.

Gjest on a mission
Skrevet

Be my guest.

Jeg håper det er et barnløst ekteskap han har. Hvis ikke, sitter det noen tårevåte små fjes igjen bak deg.

Men skitt la gå. Du sover vel like godt om natta, tenker jeg, ja, som...som et barn faktisk!

Fint at du tenker på barna og i samme slengen leker moralens vokter. (det kledde deg litt dårlig)

Det er ikke barn med i bildet, nei,- heldigvis.

Skrevet

Fint at du tenker på barna og i samme slengen leker moralens vokter. (det kledde deg litt dårlig)

Det er ikke barn med i bildet, nei,- heldigvis.

Hvem har sagt at jeg LEKER?

Skrevet

Du får holde godt på han, sånn i tilfelle det kommer ei med samme innstilling som deg som bestemmer seg for å skulle ha han......

Skrevet

Mannen i mitt liv er også gift..........................................................................................

MED MEG!!!!!!!

Muahahahahahahah

Gjest on a mission
Skrevet

Hehe... been there, done that, dog ikke med en gift mann, men mitt råd er selvsagt å holde seg unna!

Menmen... hvis du er som meg så lærer du bare "the hard way", så jeg er ikke den rette til å snakke om moral her.

Lykke til! :)

Ble det ikke noe orden på sakene eller gadd du ikke mer?

Skrevet

Poenget er jo ikke at du ikke anser det som vesentlig at han er gift eller samboer, poenget er jo at du sier at han ER gift, han er tydeligvis ikke ute av dette forholdet?

Og at du SKAL ha ham høres jo litt desperat ut, da. Hvis han er utro med deg overfor kona si, så er han en type som kan tenkes å være utro også mot deg. Sånn er det, dessverre.

Hadde han vært en mann hadde han jo vært ute av det forholdet/ekteskapet lenge før det ble aktuelt for dere to å innlede et forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...